Klacht: ONVRIENDELIJK Verkoopster Etos Axel

op 12 oktober 2017 over Etos in de categorie Drogisterijen

Geachte
Op maandag 09/10/2017 ben ik naar etos in Axel geweest voor verzorgingsproducten en voor ibuproffen en laxeertabletjes
dus omdat ik bij familie bezoek te Axel is want ik woon namelijk in Belgie (Limburg) heel ver van Axel, heb ik 6 pakjes ibuproffen en 7 pakjes laxeertabletten, maar toen ik in de kassa was om te betalen heeft een onvriendelijk verkoopster gezegt” wat is dat allemaal? wat ga jij met die pakjes doen?” ik antwoordde vriendelijk mevrouw ik ben hier in Axel voor familie bezoek en wil die ibuproffen en laxeertabletten meenemen naar Limburg (BELGIE) en deze hoeveelheid is voor 6 maand, maar ze zie sorry maar we mogen maximum 5 pakjes verkopen met onvriedelijkheid
ten tweede sinds ik binnen de winkel geweest ben waren de vrkoopsters de hele tijd aan me te kijke pricies dat ik een dief ben, dus ik voelde me echt slecht en niet comforabel om te winkelen
mijn vraag is, is het waar dat we maximum 5 pakjes pakjes kunnen kopen?

Graag een reactie aub?

Met vriendelijke groeten
Nadia

Geachte
dus omdat ik bij familie bezoek te Axel is want ik woon namelijk in Belgie (Limburg) heel ver van Axel, heb ik 6 pakjes ibuproffen en 7 pakjes laxeertabletten, maar toen ik in de kassa was om te betalen heeft een onvriendelijk verkoopster gezegt" wat is dat allemaal? wat ga jij met die pakjes doen?" ik antwoordde vriendelijk mevrouw ik ben hier in Axel voor familie bezoek en wil die ibuproffen en laxeertabletten meenemen naar Limburg (BELGIE) en deze hoeveelheid is voor 6 maand, maar ze zie sorry maar we mogen maximum 5 pakjes verkopen met onvriedelijkheid
mijn vraag is, is het waar dat we maximum 5 pakjes pakjes kunnen kopen?

Graag een reactie aub?

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Etos

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Etos nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nadiatje 25