Klacht: onvriendelijk te woord gestaan bij blokker spijkenisse centrum

op 25 april 2017 over Blokker in de categorie Huishoudelijke winkels

Ik heb gisteren een mixer besteld bij blokker akkers in Spijkenisse. Het was niet op voorraad dus de verkoopster besteld het voor mij en ik zou het de volgende dag binnen krijgen. De volgende dag wacht ik op de mixer aangezien ik deze nodig had voor het maken van een taart voor een verjaardag. Ik kreeg een mail van de klantenservice dat het verlaat is en ik het de volgende dag bezorgd krijg. Ik bel naar blokker centrum om te vragen of die op voorraad is in de winkel en dat was wel het geval. Ik vraag aan haar( ik kreeg van ene Melani later te horen dat het de bedrijfleidster was maar ze mocht geen naam doorgeven) of ik het niet in de winkel kan ophalen omdat ik dit met spoed nodig heb. Ze maakte gelijk een opmerking van : nee mevrouw, anders heeft u 2 voor de prijs van 1. Ik door het lint want dit vond ik zo een gemene opmerking, de bestelling die bezorgd zou worden zou ik dus vragen om te annuleren, ik heb niet gevraagd voor 2 voor de prijs van 1.
Daarna heb ik klantenservice gebeld en een vriendelijke mevrouw zei dat ik het in de winkel kon kopen en de ene die bezorgd zou worden terug kon sturen omdat het niet geannulleerd kon worden.
Nou denk ik waarom kon de bedrijfleidster mij dit ook niet vertellen en als ze het niet wist niet met zo een bijdehand opmerking komen.
Waarom kunnen de verkoopsters in de winkels(blokker Spijkenisse) mensen niet vriendelijk te woord staan. Bij de akkers gelukkig geen problemen, daar waren ze juist heel vriendelijk.

Wanneer de verkoopster, in dit geval de bedrijfleidster Spijkenisse centrum mensen normaal antwoord kunnen geven.Zo gaan mensen niet terug naar zo een winkel, ik in ieder geval niet

Alle klachten die gemeld zijn door farisha01