Mijn Klacht:
Goedemorgen, ik heb een klacht over parfumerie semina in Dinteloord. Helaas door omstandigheden kon ik zelf het pakketje niet ophalen en heb gevraagd aan mijn man of hij het wilde ophalen voor mij met mijn rijbewijs. Helaas kreeg mijn man te horen dat alleen ik het op mocht halen! Gewoon te belachelijk voor woorden ben je getrouwd aan alles kan dat gezien worden en dan nog moest ik het ophalen! Zou fijn zijn als ze is wat soepeler zouden worden zeker vanwege een klein dorpje. Ik hoop dat jullie wat doen met deze klacht er zijn namelijk meer mensen die hier het er niet mee eens zijn en die hetzelfde probleem meemaken. Mvg isabelle
Gewenste Oplossing:
Ik ben pas tevreden als ze de regels wat versoepelen zodat mijn man met mijn rijbewijs gewoon mijn pakje kan afhalen! En vriendelijker personeel! Kan beter dhl in fixet plaatsen net als postnl alles onder 1 dak en personeel is super vriendelijk. Mvg isabelle

