Klacht: Onvriendelijk personeel, asociaal gedrag tegen klanten!!!

op 25 april 2017 over de Broodzaak in de categorie Bakker

Maandag ochtend 24-4-17 Had ik broodjes en meer producten gehaald bij Broodzaak Haarlem voorzijde van de station. Ik had bedrag besteden van €20 en het zijn natuurlijk ook veel losse producten, de kassamederwerkste had niet gevraag of ik de tas wil dat moet ik zelf aan haar vragen! Ze pakt de tas en laat het staan bij de kassa aan binnenkant achter de spullen waar ik niet makkelijk zelf bij kan. Ze draai zicht om de koffie te pakken, en toen ze terug draai kijk ze mij aan met boze blikken waarom ik die spullen nog niet in de tas doen, uiteindelijk had ze wel in de tas gedaan. De kassamederwerkste zei dat ik volgende keer de spullen zelf in de tas moet doen maar ze had die tas aan mij moeten doorgeven niet achter de kassa laten staan!!! Op dat moment staan ze met 3 mederwerkste en ik was de enige klant die stond. Maar die kassamederwerkste was niet zo flexibel zoals ik had verwacht, zoals bij andere normaal winkel. De winkel mederwerkste hoort tocht voor de klant te zorgen dat ze met blij gevoel je winkel uitloop! Maar die mederwerkste die mij had geholpen doet alsof ik de broodje gratis omvraag maar ik betaald wel geld voor. De broodzaak moet wel beter aan zijn personeel krietiekpunt met zijn personeel bespreken, dat ze met glimlacht en vriendelijke toon aan de klanten!! Als het zo veel moeite voor haar was om tas in te pakken kan ik volgende keer ook maar broodje maken en koffie zetten, dan heb je maar geen personeel voor nodig!

Als de kassamederwerkste weet wat haar taak is en dat ze de klanten moet behouden niet weg jagen met haar asociaal gedag.
Vriendelijk en behulpzaam voor de klanten hoort ook bij de service tocht!!

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over de Broodzaak

4 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over de Broodzaak nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.Phanjan