Klacht: Onvriendelijk personeel

op 03 juli 2017 over Trekpleister in de categorie Drogisterijen

Geachte heer/mevrouw,

Vanmorgen ben ik bij de trekpleister in borne geweest. Ik had iets in de folder gezien wat ik graag zou willen hebben. Nu gaat jullie folder dinsdag 4 juli in. Dat had ik niet meteen gezien. De rest van de folderaanbiedingen stonden al wel in de winkel, ik dacht dan vraag ik een verkoopster of ze al het click speelgoed hebben. Jullie verkoopster was meteen erg onvriendelijk. Ze zei dit gaat pas morgen in en niet eerder. Nu begrijp ik dat helemaal, Maar waarom de rest van de folder wel in de winkel maar dat niet? Haar antwoord was daar hebben we er niet genoeg van en morgen staat er een rij mensen die dit allemaal willen. Maar ze was alles behalve vriendelijk. Ik schrok best van haar reactie. We komen wekelijks bij de trekpleister in borne. En altijd worden wij heel netjes behandeld maar vanmorgen wil me dat echt ontzettend tegen. Toen ik bij de kassa stond maakte ze nog even een opmerking dat ik morgen om half 9 maar terug moet komen want dan zou ik de eerste zijn om het speelgoed te kunnen kopen. Ik kom morgen niet terug en eigenlijk ben ik van mening helemaal niet meer naar jullie filiaal in borne te gaan. Als ze mij het gewoon vriendelijk had verteld was er niks aan de hand geweest. Maar blijkbaar is het nogal moeilijk normaal te reageren als iemand iets vraagt.

Ik hoop dat jullie deze klacht sireus nemen.

Kim grundlehner

Dat er sireus met de klacht word omgegaan.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Trekpleister

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Trekpleister nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kim ding