Klacht: Onvriendelijk personeel

op 13 oktober 2016 over Intratuin in de categorie Tuincentra

Ik kom al jaren bij de intratuin en altijd alles naar wens heel goed spul en vriendelijke mensen. Vandaag kocht ik een aantal spullen en kreeg een doosje om mijn spul in te zetten. De onderkant zat niet vast terwijl ik naaar mijn auto loop valt de onderkant eruit. Een aantal spulletjes kapot waatomder 2 kaarsen en 3 waxinelichthouders. Als ik bij de klantenservice wordt geholpen helpt een heel vriendelijke man mij. Wanneer hij een vrouw erbij haalt is het eerste wat ze zegt … ja wie is hier verantwoordelijk voor? Ik legde het verhaal uit enze kon me aeen een kaars gratis teruggeven de rest moest ik opnieuw betalen. Dit deed mij wel iets ik snap dat het nijn eigen schuld is maar dit heb ik nog nooit bij geen 1 enkele winkel ooot meegemaakt. En zeker niet waar je jaarlijks heel veel koopt zo wordt behandeld

Ik had graag netjes en wat vriendelijker behandeld willen worden. Dan had het me niet eens wat uitgemaakt of ik de rest mpest betalen. Maar dit vond ik niet normaal en als je nou zegt dat het om een paar eurogaat. Ik vind het heel slecht

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Intratuin over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Intratuin in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Intratuin een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Intratuin

Heeft op 13 oktober 2016 om 16:59 geantwoord

Wat vervelend dat je een naar gevoel hebt overgehouden aan je bezoek Chaira. Dat is natuurlijk niet de bedoeling. Excuses daarvoor. Ik heb zojuist contact gehad met Intratuin Drachten. Zij geven inderdaad aan je een nieuwe kaars hebt gekregen en 20% korting op de opnieuw aangeschafte artikelen om het leed iets te verzachten.

Alle klachten die gemeld zijn door Chaira