Klacht: onvriendelijk personeel

op 20 juni 2016 over Plus in de categorie Supermarkten

ik woon nu al enige tijd in dommelen en ga daarom ook na de plus in dommelen. ik koop bijna elke dag daar kleine boodschappen maar ook grote boodschappen. hierbij haal ik ook dagelijks een pakje sigaretten. elke keer opnieuw vragen ze me om een id bewijs, oke ik snap dat je het moet vragen maar ik zie de mevrouw achter de balie elke dag maar goed! ik heb door een ziekte elke dag last van tintelende vingers waardoor het voor mij lastig word om snel mijn portomonee te pakken of mijn hand te gebruiken vaak laat ik dan dingen vallen of doet het pijn als ik iets vast pak. mevrouw achter de balie vond het nodig om de opmerking te maken ‘hij moet van ver komen of niet?’ waarop iemand anders erop reageerd ‘ nou hé’ . waarop ik zeg mevrouw ik kom hier elke dag ben 25 jaar kom hier bijna elke dag (ook met mijn zoon ) en u heeft mij niet vaker gezien? waarop ze antwoord ‘ ga dat maar tegen de regering zeggen daar kan ik u niet bij helpen’. dit snap ik zelf niet helemaal maar goed het is wed! wat ik wel heel erg vind is dat ik door mijn ziekte op deze manier
word behandeld door de plus in dommelen. ik ga vanaf nu dan ook ergens anders mijn boodschappen doen als ik op deze manier word behandeld . plus dommelen veel succes maar de mevrouw achter de infobalie mogen jullie nog wel wat manieren bijleren.

ik vind dat de taak aan de plus dommelen om daar over na te denken

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Plus

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Plus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door gerald1991