Klacht: onvriendelijk niet zakelijk totaal onwetent calcenter.

op 21 april 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Vanaf december zijn we bezig voor 5 huisjes tv via canaal digitaal te krijgen. Het is zins dien een ramp, er werd kaart loos belooft en werden kaarden. En er was geen geluid, en slecht beeld. Er moesten monteurs komen en van alles. Kost 70 euro per keer, De huisjes huurders hadden geen televisie. Ik heb andere decoders gekocht van ander merk om te zorgen dat ze tv hadden. Is natuurlijk opgelost door kanaal digitaal. Ze hebben er toch kaart loze heen gezet en hebben een maand kijken vergoed en een monteur kosten afgetrokken, Ongeveer 200 euro van de 2500 kosten die ik heb moeten maken. Ik laat mijn klanten namelijk niet in de steek. Maar na dit alles komt de echte ellende. Ik had deze ellende al aan zien komen en ik had ze gewaarschuwd, Ik weet namelijk hoe ze werken. Na een maand stopt de uitzending want jij of zij moet iets doen. Dit wist ik, dus had gevraagd of we dit over konden slaan. Canaal weet dit niet, Maar zij geen probleem koppelen we voor u los. Na een maand dus geen tv. in een wekend natuurlijk en even voor negen, Ik boos bellen , Ik mag boos zijn na drie maanden ellende, en wel betalen en nog altijd geen tv. Kost me zowiezo een euro om te bellen. Naar een bedrijf waar rechts niet weet wat links doet. En als je verteld , wat voor de wet moet, Dat je het gesprek ook opneemt hangen ze op. Zit daar een mevrouw ellis die beweert dat ik maar 2 kaarten heb, Dat klopt want er zijn er net drie afgesloten. Dus de mevrouw beweert dat ik ze überhaupt niet heb, en als ik zo ontevreden ben ze me nu doorschakelt naar opzeggingen. Dit kan echt niet. kanaal digitaal weet dat dit een proef is we bouwen hier meer als 200 huizen. De concurrent heeft aangeboden hier kabel te leggen dus ze hebben al verloren de concurrent benadert hun klanten ook en luisterren. Dus ik kom bij opzeggingen. Wil niet opzeggen wil beeld. Deze meneer zoekt en zoekt en is aardig en snapt het probleem en kan blijkbaar ook zien hoe vaak ik gebeld heb en wat mijn problemen zijn. Hij zegt: Ik zeg op dan kan ik u namelijk doorverbinden met service ‘Fijn. Daar krijg ik een meneer die ook net en vriendelijk is. En alles meteen weer geregelt. Binnen een uur beeld. Dat is mooi. Ik heb natuurlijk wel in de tussentijd weer andere decoders naar de huurhuisjes laten brengen. Want bij mij is klant koning. alles werkt mooi. Misschien tot eind van de zomer geen last en tevreden klanten. Want klanten zijn niet blij als er geen tv is. Niet dus. dit speelt sich maandag af. Dinsdag moet ik bellen omdat die meneer dat gevraagd had om zeker te zijn dat de opzegging er uit is. Hij kan mij niet bellen. Weer het hele verhaal en weer een niet nette vrouw, Die mij min of meer laat weten dat ik een zeur ben en haar met rust moet laten. Maar staat geen opzegging. Woensdag is er niks. Donderdag word ik gebeld tijdens een vergadering , kan niet opnemen. Canaal digitaal een niet terugbel tel nummer. Dan smiddags nog een keer zelfde tel nr . ik neem op. Ik zit aan tafel met kpn en t, mobile en robin over de kapel te praten, Maar neem op. De menner van canaal digitaal zegt dat die even belt vanwege mijn opzegging 17 mei. Ik mag niet boos worden, was ik ook niet, ik heb gezegd, ik heb niet opgezegd en als jullie dat niet omdraaien klaag ik jullie nu echt aan . 17 mei is pinksterren mijn drukste wekend, zonder tv, klachten, Zijn ze gek. Ik leg die meneer uit dat als mijn medewerkers iemand bellen ze vragen of het uit komt. Ik nu in een vergadering zit, en dat het gesprek van af nu opgenomen word. Word dus opgehangen.
Ik maar weer bellen en verlaat de vergadering. Dat moet want ik moet tv in de nieuwe luxe huisjes. Tmobile komt wel met een oplosing. Lief Maar ik betaal canaal digitaal dus wil gewoon dat waar ik recht op heb. En dit is derving dus ik mag naar een rechter, Canaal weet wat we doen dus moeten zij hun belofte nakomen. en een reserve systeem is er al. dat moet blijkbaar als je met canaaldigitaal werkt. Krijg ik mevrouw ellis weer aan telefoon dus hang maar op en bel nog een keer. Wat maakt die euro uit. Krijg ik een mevrouw die mij vertelt dat het maandag een storing was en dat er pas dec 2017 opgezegd word. En ze garandeert mij dat er tv blijft. Dat gaat weer niet werken want waar is die opzeging van 17 mei gebleven. en ik wil service spreken. is geen opzegging en service kan alleen schriftelijk. Ik ben niet gebeld er is niet opgehangen, En er was een storing. 3 leugens in 5 minuten, Hoef ik niet te accepteren, Een is mij maandag vertelt het geen storing was maar een fout, 2 ik ben wel gebeld, en er word altijd opgehangen. Ik heb meerdere bedrijven ik weet niet wat daar allemaal gebeurt maar ik weet zeker dat we op alle takten aardig zijn en klantvriendelijk, Dit canaal digitaal gedrag kost klanten en is niet slim. op deze manier ben je mischien wel de beste beeld en geluid kwaliteit , Maar je blijft wel de kleinste. maar een klant is blij met beeld en service wat mij betreft heeft canaal digitaal dat niet. Er staan hier nu 600 huisjes met canaal digitaal, ik ben eigenaar van de helft We willen graag ook nederlandse tv aan bieden dat betekent kaartjes kopen. Gaan we gewoon niet doen als de service zo blijft.
Komt nog bij dat ik kaart loze dingen heb. Kan dus als ik bel mijn nummer niet doorgeven. Staat op de doos zegt dan Ellis. Waar ben ik in hemels naam gek?. Dus ik vraag. De doos waarin ik de oude decoders moest opsturen?? Opgehangen.

;

Als we gewoon beeld hebben zonder opzeggingen of fouten van canaal digitaal. De kosten uit principe van hun fouten. Opzegingen al de keren bellen. Dat kaartloze houders ook kunnen bellen. Dat ik niet een dag hoef te werken voor fouten van canaal digitaal. Ik betaal en dat wil ik.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Canaldigitaal

8 maanden geleden - Geachte mevrouw Martens, Uit onze administratie blijkt nu het volgende. Hieronder volgt een overzicht van de smartcards. Smartcard 33730068997 33730011658 12857202355270 12857197129798 12857195420621 Bovengenoemde kaarten staan nu actief in het systeem en hierop worden de rechten doorgegeven conform het zenderpakket wat op deze kaarten is afgesloten. Hieronder vindt u per kaart welk zenderpakket erop actief staat. 33730068997 = Extra kaart BasisHD-pakket 33730011658 = Extra kaart Basis-pakket 12857202355270 = BasisHD-pakket (hoofdkaart) 12857197129798 = Extra kaart Basis-pakket 12857195420621 = FamilieHD-pakket met Film1-pakket (hoofdkaart) De kaartnummers beginnend met 337 zijn de kaarten die ingebouwd in een HD-ontvanger zitten. De andere kaartnummers beginnend met 128 zijn losse smartcards, die in een HD-ontvanger gestoken moeten worden. Per aansluiting moet er nagekeken worden of er beeld is op kanaal 14 (CD/TVV Info en Nieuws) en kanaal 77 (TV Oost). Indien er op een van deze zenders geen beeld is, moet de desbetreffende schotel opnieuw uitgericht worden, tot er beeld komt op beide zenders. Wanneer er beeld is, kan er met zekerheid gezegd worden dat de schotel het signaal van beide satellieten ontvangt. Op dit moment is het onduidelijk hoe het kan dat er geen beeld is op verschillende televisies. Graag willen wij weten welke kaarten het niet doen en welke foutmelding u bij die kaarten te zien krijgt. Gelieve dan ook te melden welk model ontvanger u gebruikt bij de desbetreffende smartcard. Wij hopen op een goede afwikkeling van deze klacht. Graag horen wij van u, voor verdere ondersteuning. Met vriendelijke groet, Alexander L Webcare CanalDigitaal

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 28 mei 2016 om 14:58 geantwoord

Geachte mevrouw Martens,

Op 21 april 2016 hebben we getracht uw klacht op te lossen, echter hebben wij niets meer mogen vernemen.

We zullen bij dezen de klacht sluiten.

Indien u toch nog vragen en/of opmerkingen heeft, vragen we u telefonisch contact op te nemen met onze klantenservice via telefoonnummer 0900-9323. Wij zijn bereikbaar van maandag tot en met zaterdag van 09:00 tot 21:00.

Janet
Webcare CanalDigitaal

Alle klachten die gemeld zijn door Edda