Klacht: Onvriendelijk behandeld

op 08 oktober 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

Zaterdag een enorm leuk feest gehad met oa de fototaarten van Jumbo , kratjes bier teruggebracht rond 16.45 . Kratjes op een steekwagentje de winkel binnen , ingeleverd, bonnetje en om de volgende lading, apparaat weigert en de bediende in de winkel had eigenlijk weinig zin om dit op te lossen , uiteindelijk toch gedaan met een zuur gezicht , de klok tikt door , de laatste 8 kratjes in een winkelwagentje en op het steekwagentje en snel de parkeerplaats over . Bij de deur werden we tegengehouden door een wat arrogant dametje van rond de 16 jaar. na aandringen ging ze het vragen aan de bediende die eerder met de kratjes moeilijk had gedaan . Nee u mag er niet meer in . Daar sta je dan met je bonnetjes ook die konden we niet meer inwisselen . Beide doodmoe na een dag opruimen van het feest en daar sta je dan . Ben zo ontzettend boos en teleurgesteld …………….

Een excuses van de betreffende winkelbediende zou zeer op zijn plaats zijn .
Ben niet uit op gratis artikelen of bloemen maar een beetje klantvriendelijkjeid zou wel op zijn plaats zijn .

Ook ben ik tevreden als u mij op de hoogte brengt hoe dit verder wordt afgehandeld

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door pauline31057