Klacht: onvriendelijk behandeld

op 01 juli 2017 over Jumbo in de categorie Supermarkten

1 juli boodschappen gedaan zoals elke zaterdag bij Jumbo Helfheuvelpassage den bosch. De vraag was, vorige week was er de aanbieding 2 e product van calvesaus voor de helft van de prijs. Medewerker werd erbij gehaald na nogal een tijdje te hebben gewacht en die zei nee dat is niet zo, deze week is er een aanbieding waarop ik zei nou ik heb dat vorige week toch goed gelezen en het staat op een kopstelling. Werd meteen weggewoven. Ik heb daarop de winkel verlaten met de hartelijke dank voor de niet genomen moeite om eea na te kijken. Daarbij kwam dat er slecht was bevoorraad, wederom niet de gewenste magere hamburgers, vakken slecht aangevuld, en voor mij de eeuwige strijd over de Raak grenadinesiroop, deze wordt niet besteld, zelfs niet door toezegging van mij om deze per 12 flessen per 3 maanden af te nemen, ik moet telkens naar Ammerzoden, om bij buurtsuper Boons deze te kopen, zij zijn wel bereid deze te bestellen, ik vraag me af waar zijn jullie 7 zekerheden, u beweerd toch wat er niet is kan besteld worden?

als de siroop besteld wordt, vakken goed aangevuld en wellicht een keer de toezegging dat men de hamburgers kan bestellen en apart kan houden, wij komen elke zaterdag zolang Jumbo bestaat op helftheuvel, daarvoor al in Vlijmen, Hintham, Rompert en Maaspoort. Dus we zijn vanaf den beginne klant van Jumbo.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Jumbo

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Jumbo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door h.mordang@home.nl