Klacht: onvriendelijk

op 01 april 2011 over Leen Bakker in de categorie Woonwarenhuizen

ik heb een stukje vinyl gekocht bij L-B Hoorn,verleden jaar het zelfde ook dit vinyl voor 11,98 twee meter breedt,nu hadden ze nog een stukje liggen van 7 meter,dit heb ik gekocht,Maaaar?ik had nog 7 meter nodig,ik vroeg aan de jongeman,wil jij Alkmaar bellen of Heerhugowaard zei; hij,daar is ook een fileaal,prima,dan haal ik daar de overige 7 meter op.Nu deze man hielp mij, het staat in de lift zei;hij als het gesneden is,en wide het afrekenen bij de kassa,het meisje zei; dat is 185,-euro,ik zei’dat kan niet het is 11,98 per meter,twee mmeter breedt,ik heb er bij L-B,in Hoorn 83,93- voor betaald,dat begreep ij ook niet,dus ging ik naar de man die het vinyl had af gesneden,en vroeg HOE KAN DIT,je koopt dit per vierkantemeter zei; hij, ik zei dit kan niet,hier heb ik nog nooit van gehoord,het is altijd per strekkende meter,belachlijk,dus als ik een vierkante meter nodig heb word er zomaar een stuk afgeknipt op het midden van 2 meter JA,zei;hij en wat doe je dan met die andere meter,[bedenk ik nu],maar ik on zeggen wat ik wilde,hij was voor geen rede vatbaar,hij zei;die andere fileaal,heeft het verkeerd gedaan u hebt geluk gehad, en het kan die man zijn baan kosten,die u geholpen heeft,Maar zei ik ,ik heb dit ook verleden jaar gekocht voor mijn dochter haar appartementje,en dit was een andere verkoper,ik zei u hebt het nu afgesneden wat doet u hier dan mee, het word wel weer aan een ander verkocht,wat zegt u hier nou van,Ik heb er geen woorden voor,dit muisje heeft nog een staartje,het wordt tijd dat Antionenet van Hertsenberg hierven op de hoogte wordt gebracht,voor een koude douche voor LeenBakker.mevrouw Stringer. [trouwens dit vinyl ging ook nog uit het assortiementwerd mij gezegt.

Graag dit voor de zelfde prijs kopen, als in Hoorn bij LEEN-BAKKER. en het kleine stukje war ze afgesneden haden 1m15 cm gratis geven ,mij op bellen en excusses aan bieden.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Leen Bakker in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door roodborstje