Klacht: Onvriendelijk

Duran. op 20 september 2021 over McDonalds in de categorie Fastfood ketens

MC Donald Den Haag Escamplaan,bij MC drive bestelling doorgegeven, en bij ontvangst hadden ze verkeerd verpakt,gelijk gezegd dat dat niet mijn bestelling was,uiteindelijk ( dacht) goede bestelling gekregen te hebben, zonder controleren,omdat achter( file) vormde naar huis gereden, thuis komst zag ik dat er toch minder in de zak zat,gelijk gebeld met de ( MC Donalds) kreeg eene ( Anita de Boer) manager zijnde dame,uitgelegd hoe en wat en dat ik het graag de missende product thuis te willen hebben ( omdat dit niet de eerste keer was voor ons) zei van kan je naam opschrijven en volgende keer krijg je het gratis mee,en daar was ik niet mee eens,werd de dame onvriendelijk en dat dat niet zo gaat en bla bla bla uiteindelijk werd de hoorn neergelegd ( zonder dat het uitgepraat was)2e terug gebeld toch m’n naam en telefoonnummer achter te laten voor de volgende keer de product op te halen,heb wel duidelijk gezegd dat er een ( KLACHT) eraan komt hoe er met mensen andere kant van de telefoon word behandeld,dat het onmenselijk is.

Vriendelijk zijn door de telefoon, en dat er meer opgelet moet worden wat ze meegeven ( in mijn geval ) weinig product geven

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over McDonalds

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over McDonalds nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Duran.