Klacht: Onvooradig, lange wachttijd, niet vriendelijk.

op 19 december 2017 over Baby en Tiener in de categorie Babykleding

Voor een verjaardag hebben wij een product gekocht online op baby en tiener.nl deze gingen onder het mom van; Voor 15:00 besteld is volgende dag in huis. Dit was ook het geval, rond 13:00 is de bestelling geplaatst. Het was zaterdag dus we konden wel begrip opbrengen voor het feit dat de bestelling waarschijnlijk pas dinsdag zou aankomen maar dit is niet gemeld op de site. Eenmaal dinsdag geen pakketje, toch maar eens bellen want woensdag is de verjaardag al. Eerst zonder overdrijven 14 minuten in de wacht gestaan, vervolgens wou mevrouw een bestelcode en werden we weer minimaal 7 minuten in de wacht gezet. Hierna was het bericht kort maar krachtig, het product dat wij besteld hadden is nooit voorradig geweest afgelopen week. Heel fijn dat het dan wel mogelijk is om deze te bestellen, dat er geen melding gegeven wordt van onvoorradigheid en dat als wij zelf geen contact gezocht hadden wij ons geld dus kwijt waren. Mevrouw gaf aan dat het geld binnen 10 werkdagen werd teruggestort, wat ook een vrij lange periode is. Verder heel on professioneel opgelost en snel afgehandeld terwijl wij toch bij elkaar meer dan 20 minuten in de wacht hebben gestaan. KOOP HIER DUS NIET

Als het bedrijf aangeeft wanneer een product niet gekocht kan worden, als het bedrijf excuses maakt, als het bedrijf zijn service policy aanpast en als de communicatie in het bedrijf aangepakt wordt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Baby en Tiener

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Baby en Tiener nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door aukjegroot