Klacht: Onvolledige levering wordt maar niet hersteld.

op 26 november 2016 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Op 7 mei 2016 (wk 18) hebben wij bij Piet Klerkx Waalwijk een Musterring wandkast besteld. Niet goedkoop maar voor de kwaliteit hadden we het wel over. De kast zou binnen 6 weken geleverd worden, helaas lukte dit niet waardoor het na de zomervakantie geleverd zou worden. Uiteindelijk werd er pas 21 weken later op 27 sept. 2016 (wk 39) geleverd.
We hadden al 25% aan moeten betalen; voordat de kast geplaatst ging worden diende we het volledige bedrag te betalen. We waren het hier niet mee eens maar de monteurs dreigde de kast wee mee te nemen als we niet het volledige bedrag vooraf betaalde. Bij het plaatsen van de kast bleek de verlichting te ontbreken en twee planken een verkeerde lengte te hebben. Sinds 27 sept. Hebben we diverse keren naar Piet Klerkx gebeld en 5 keer gemaild, de enige reactie die we krijgen is dat de planken besteld zijn maar dat de levering uitgesteld is, de laatste keer naar week 50. Een excuus kan er niet vanaf. Inmiddels ben ik helemaal klaar met de service van Piet Klerkx, in de winkel wordt je goed geholpen maar als je eenmaal iets betaald heb zien ze je niet meer staan. De verkoopster die ons geholpen heeft mailt al helemaal niet meer terug!
Advies aan anderen: betaal niet het volledige bedrag bij levering (bv. 90%) zodat je nog iets achter de hand heb.

Deel van het aankoopbedrag terug voor het ongemak dat we gehad hebben (niet afgebouwde kast in de kamer en constand mailen en bellen zonder succes).

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

7 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Bericht van Piet Klerkx

7 dagen geleden - Beste heer/mevrouw lakqui, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent met de klantenservice. Uiteraard proberen we om alles zo snel mogelijk voor u op te lossen. Ik zal ervoor zorgen dat mijn collega u verder informeert. Met vriendelijke groet, Koen - Webcare Piet Klerkx

Alle klachten die gemeld zijn door lakqui