Klacht: Onvolledige levering wordt maar niet hersteld.

op 26 november 2016 over Piet Klerkx in de categorie Meubelwinkels

Op 7 mei 2016 (wk 18) hebben wij bij Piet Klerkx Waalwijk een Musterring wandkast besteld. Niet goedkoop maar voor de kwaliteit hadden we het wel over. De kast zou binnen 6 weken geleverd worden, helaas lukte dit niet waardoor het na de zomervakantie geleverd zou worden. Uiteindelijk werd er pas 21 weken later op 27 sept. 2016 (wk 39) geleverd.
We hadden al 25% aan moeten betalen; voordat de kast geplaatst ging worden diende we het volledige bedrag te betalen. We waren het hier niet mee eens maar de monteurs dreigde de kast wee mee te nemen als we niet het volledige bedrag vooraf betaalde. Bij het plaatsen van de kast bleek de verlichting te ontbreken en twee planken een verkeerde lengte te hebben. Sinds 27 sept. Hebben we diverse keren naar Piet Klerkx gebeld en 5 keer gemaild, de enige reactie die we krijgen is dat de planken besteld zijn maar dat de levering uitgesteld is, de laatste keer naar week 50. Een excuus kan er niet vanaf. Inmiddels ben ik helemaal klaar met de service van Piet Klerkx, in de winkel wordt je goed geholpen maar als je eenmaal iets betaald heb zien ze je niet meer staan. De verkoopster die ons geholpen heeft mailt al helemaal niet meer terug!
Advies aan anderen: betaal niet het volledige bedrag bij levering (bv. 90%) zodat je nog iets achter de hand heb.

Deel van het aankoopbedrag terug voor het ongemak dat we gehad hebben (niet afgebouwde kast in de kamer en constand mailen en bellen zonder succes).

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Piet Klerkx over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Piet Klerkx in behandeling genomen

Bericht van Piet Klerkx

1 maand geleden - Beste heer/mevrouw lakqui, Jammer om te horen dat u niet tevreden bent met de klantenservice. Uiteraard proberen we om alles zo snel mogelijk voor u op te lossen. Ik zal ervoor zorgen dat mijn collega u verder informeert. Met vriendelijke groet, Koen - Webcare Piet Klerkx

Reactie van de melder van de klacht lakqui

7 dagen geleden - Inmiddels is het 15 januari en het probleem is nog steeds niet opgelost! 30 dec. is er iemand langs gekomen maar die had de verkeerde plank bij zich. Op 2 januari j.l. heb ik Piet Klerkx nogmaals een mail gestuurd met de vraag het probleem voor 13 februari as. op te lossen. Helaas heb ik hier tot op heden geen enkele reactie op gehad! Inmiddels ben ik er wel achter dat de planken in het middenstuk van de Musterring kast de verkeerde afmeting hebben (1,5 cm. te smal) waardoor hij niet goed in elkaar gezet kan worden. Inmiddels begin ik er aardig van te balen dat we geen enkele reactie van Piet Klerks meer krijgen. Als de kast voor 13 febr. as. niet hersteld is wat zijn dan de mogelijkheden om de koopovereenkomst te ontbinden? Met vriendelijke groet, Marcel Lacomblé

Bericht van Piet Klerkx

6 dagen geleden - Beste heer/mevrouw lakqui, Vervelend dat de kast nog niet goed is gemonteerd. Ik zal ervoor zorgen dat mijn collega spoedig een afspraak met u inplant. Met vriendelijke groet, Koen - Webcare Piet Klerx

Alle klachten die gemeld zijn door lakqui