Klacht: Onvolledige informatie over studie en hele trage reactie op klacht en bezwaar

op 24 februari 2017 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Studie gestart, duur ca. 3 maanden. Echter nu blijkt, zonder dat dit vermeld wordt op de site van NTI, dqat ik de studie niet in ca. 3 maanden kan afronden omdat ik een praktijkdag moet bijwonen maar die wordt niet gehouden omdat ze niet genoeg aanmeldingen hebben en/of er geen docenten beschikbaar zijn. Oplossing aangedragen om de vragen ter voorbereiding op die praktijkdag per mail in te sturen en te laten beoordelen maar dat is afgewezen, ik moet maar verlengen tot september en dan kijken ze wel verder.
Klacht gestuurd, pas na telefonisch contact reactie gehad.
Bezwaar ingediend tegen het antwoorden, geen reactie. Gebeld maar de klantenservice kan me niet helpen en kunnen ook niets doen.
Ze komen niet na wat ze op de site zetten en de communicatie is bar slecht, en geen medewerking.

Voor 1 april een praktijkdag zodat ik de opleiding kan afronden.
Zo niet dan wil ik graag mijn geld terug.

De informatie op hun website is misleidend.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 10:36 geantwoord

Beste student. Excuses dat wij nooit meer hebben gereageerd. Klacht.nl was helaas aan de aandacht van NTI ontsnapt. Wij hopen dat alles uiteindelijk is opgelost, zo niet dan horen wij dat uiteraard graag zodat we kunnen kijken wat we alsnog voor u kunnen betekenen. Voor nu een fijne dag! ^PV

Heeft op 19 augustus 2017 om 10:12 geantwoord

Rijkelijk laat om in Augustus nog te reageren op een klacht van Februari. Er ontsnapt wel meer aan de aandacht van de NTI.
Op de site is de info nog steeds niet aangepast, dus nog steeds misleidend.
Ik doe in ieder geval nooit meer een opleiding via de NTI en raad het anderen ook af,
Na veelk vijven en zessen hebben ze het studiegeld terug betaald, en te danken aan 1 actieve dame bij de NTI die de gang van zaken ook zeer onterecht vindt. Wellicht haar directeur maken?

Alle klachten die gemeld zijn door Esther Dijkstra