Klacht: onvolledige download papieren versie op tablet

op 23 juni 2016 over HDC Media in de categorie Media

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Vanmorgen krant (papieren versie) gedownload: bleek dat we alleen tot “algemeen pg 13” konden lezen, de overige bladzijden van regionaal deel en de bijlage werden niet geopend.
Klantenservice gebeld. Het telefoongesprek (incl wachttijd) duurde 13 minuten en 16 seconden. Kosten voor mij: 0,90 per minuut (!), startklik van 4,5 cent plus de gebruikelijke belkosten. Globaal rekensommetje: dit telefoontje heeft mij bijna € 12,– gekost….!!!!! O ja, en het probleem moest door de ICT worden opgelost en dat zou een paar uur duren.
Dit noem ik echt géén klantenservice.

Gewenste Oplossing:

Als de kosten die ik heb gemaakt om dit te melden worden vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HDC Media

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HDC Media nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door klant67