Klacht: onvolledige bestelling en geen contact

op 05 september 2018 over Bax-shop.nl in de categorie Muziekwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een bestelling geplaatst en betaald voor drie items. Ik kreeg geen bevestiging van de bestelling maar twee dagen later werd er 1 item afgeleverd (geen net exemplaar) zonder factuur of pakbon. Ik heb twee dagen later een email gestuurd met de vraag of ze de rest ook konden toesturen. Tot op heden is er geen reactie. Gisteren probeerde ik nog te bellen, maar de wachttijd was 15 tot 20 minuten dus ik heb niemand aan de telefoon gekregen. Hopelijk krijg ik nog mijn geld of de bestelde artikelen, maar dit was de laatste keer dat ik iets bij Bax-shop heb besteld. Ik denk dat ze de term voor 23.00 besteld, volgende dag in huis beter kunnen verwijderen. De meeste mensen willen toch liever kwaliteit dan dat afgeraffelde gedoe.

Gewenste Oplossing:

Als ik mijn bestelde artikelen nog krijg of mijn geld terug zodat ik ze ergens anders kan kopen. En ik wil ook graag een factuur en excuses voor het ongemak.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bax-shop.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bax-shop.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bax-shop.nl

Heeft op 05 september 2018 om 12:11 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Marie,

bedankt voor je bericht. Ten eerste onze excuses dat je een deel van jouw bestelling niet tijdig hebt mogen ontvangen en dat het nog niet is gelukt om in contact te komen met ons.
We hebben de track trace code van de tweede zending nagekeken. Deze geeft aan dat de bezorging van het pakketje een dag vertraging heeft opgelopen en dat er niet bezorgd kon worden vanwege achterstand. Ook staat er op de track trace code dat de postbode vandaag bij je langskomt met de bestelling.
De factuur krijg je automatisch toegestuurd per e-mail. Soms komen onze e-mails in de spambox terecht, dus we raden aan om ook even daar te kijken.

Met vriendelijke groet,

Amanda
Bax Music

Alle klachten die gemeld zijn door MH33