Klacht: Onvolledig geinformeerd

op 04 maart 2020 over GGN Mastering Credit in de categorie Incassobureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

20 February contact gehad met GGN over een beslaglegging voor eind februari die zal worden ingehouden op mijn salaris.
Daarvoor alle bewijzen van inkomsten en uitgave geleverd, bewijs voor het financieel niet rond kunnen komen.

GGN geeft aan niks te hebben ontvangen, geen afspaak mogelijk meer.
GGn verteld altijd alles in dossier volledig in te vuillen.

Geen afspraak mogelijk, bedrag te hoog waarop beslag gelegd werd. reiskosten hierin meegegaan.waar geen beslag op gelegd mag worden.

Ondanks dit alsnog alle formulieren ingeleverd op verzoek en tijd van GGN.
retourbedrag geaccepteerd,
telefonisch te horen gekregen dat het die dag snel zal worden overgemaakt. Reiskosten zouden ook worden terug gestuurd.
3 dagen het zelfde moeten aan horen waardoor ik dezelfde dag weer contact opnam
Uieindelijk bedrag gehoord maar geen reiskosten erbij, stond wederom niet in dossier vermeld. terwijl eerder bericht vermeld dat dossier volledig ingevuld wordt

mevrouw aan de telefoion gekregen die niet begreep dat ik weer belde, uitgelegd wat overige collega’s hadden verteld.

Krijg nu te horen dat GGN nooit aangeeft wanneer een bedrag terug zal kunnen krijgen. ondanks 3 dagen achter elkaar te horen hebben gekregen dat ik het diezelfde dag op mijn rekening zou worden gestort.
GGN verteld nu dat ik nu 2 weken moet wachten totdat ik het geld terug zou kunnen krijgen.

Gevolg geen reiskosten voor werk nu, grote gevolg het verliezen van mijn baan.onbegrijpelijk de manier van mensen voorlichten.
Hierdoor nu de maand ook geen inkomen meer.

Gewenste Oplossing:

Momenteel nergens te vrede over, door verschilende collega's onjuiste informatie te hebben gekregen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar GGN Mastering Credit over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht ce90

6 maanden geleden - Gewenste oplossing bedrag uit laten betalen; zoals meerdere keren is toegezegd.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door GGN Mastering Credit in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat GGN Mastering Credit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

GGN Mastering Credit

Heeft op 13 maart 2020 om 09:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer, mevrouw,

Wij hebben uw klacht behandeld. Wij hebben u op 11 maart 2020 een e-mail gestuurd met een inhoudelijke reactie op de klacht.

In verband met de Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) plaatsen wij geen inhoudelijke reactie op deze site.

Wij vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

GGN

Alle klachten die gemeld zijn door ce90