Klacht: Onvolledig bookazine

op 19 juli 2016 over Libelle in de categorie Tijdschriften

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Libelle

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Libelle in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Libelle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Libelle

Heeft op 20 juli 2016 om 10:24 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Visser,

Wat vervelend, dat u niet een volledige Bookazine heeft ontvangen. Zo kunt u er natuurlijk geen gebruik van maken. Inmiddels hebben wij u een nieuwe toegestuurd en deze kunt u binnen vier of vijf werkdagen in huis verwachten. Wij wensen u alvast heel veel leesplezier.

Met vriendelijke groet,
Sanoma Webcare Team

Alle klachten die gemeld zijn door Loeslobas@gmail.com