Klacht: Onvoldoende zicht van 1e rij (Rij 1A) bijThe Lion King. 29 april, 15:00 uur.

op 02 mei 2017 over Stage Entertainment Nederland in de categorie Kaartenverkoop

4x €86,00 betaald voor kaartjes, 2e rang!
4 stoelen op rij 1A, even nummers –> 8,10,12 en 14.
De voorstelling was alleen goed te zien als aan de voorzijde van het podium werd gespeeld. De achterzijde van het podium was vanaf de zitplaatsen niet te zien, waardoor een groot deel van de voorstelling niet te volgen was.
Je verwacht voor een 2e rangs kaartje a €86,00 niet dat een groot gedeelte niet of nauwelijks te zien is. Als bij de boeking zou worden vermeld dat de desbetreffende zitplaatsen beperkt zicht hebben en daardoor een stuk goedkoper zijn, kan ik me daarop instellen.
Er is nu een enorm bedrag uitgegeven, nota bene een verjaardagskadootje, en de voorstelling is op een teleurstelling uitgelopen.
Het zou Stage Entertainment Nederland sieren als vrijkaarten worden gegeven om alsnog de gehele voorstelling goed (!)te kunnen zien.

Het zou Stage Entertainment Nederland sieren als vrijkaarten worden gegeven om alsnog de gehele voorstelling goed(!) te kunnen zien.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Stage Entertainment Nederland

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Stage Entertainment Nederland nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Kersenplukker