Mijn Klacht:
Ik heb recentelijk een bestelling geplaatst bij Picnic, maar mijn boodschappen zijn niet bezorgd. Er werd aangegeven dat dit kwam door de hitte, waardoor de vers- en diepvriesproducten niet konden worden geleverd. Ik vind het teleurstellend dat er niet vooraf gecommuniceerd is over deze situatie. Daarnaast geloof ik de uitleg over kapotte koeling en diepvries niet en heb ik het gevoel dat er te weinig voorraad is. Eerlijke communicatie is cruciaal, en dit soort smoesjes zullen klanten kosten.
Gewenste Oplossing:
Ik verzoek Picnic om transparanter te zijn over hun voorraad en de redenen voor het niet bezorgen van boodschappen.

