Klacht: Onvoldoende afgeleverd

op 22 december 2012 over wijnbeurs.nl in de categorie Internetshops - Voeding en dranken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van wijnbeurs.nl

6 jaren geleden - Goedemiddag, Heel vervelend voor u dat u uw bestelling nog niet compleet heeft ontvangen. Onze excuses hiervoor. Ik heb een en ander voor u nagekeken en de tweede doos wijn wordt in principe maandag aangeboden. Mocht u de tweede doos wijn volgende week nog niet hebben ontvangen dan kunt u altijd contact met ons opnemen door een mai te sturen naar klantenservice@wijnbeurs.nl Ik vertrouw erop u hiermee voldoende te hebben geinformeerd, mocht u verder nog vragen hebben dan vernemen we het graag. Met vriendelijke groet, Wijnbeurs Nederland Charlotte Brandsma

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door wijnbeurs.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat wijnbeurs.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

wijnbeurs.nl

Heeft op 07 januari 2013 om 10:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

We hebben de overige flessen gewoon geleverd, deze waren vertraagd bij PostNL vanwege de kerstdrukte.

Alle klachten die gemeld zijn door Poublon