Klacht: Onverwachte kosten

op 18 september 2018 over Regus in de categorie Verhuur

Denk goed na voordat je hier gaat huren!
Wilt u een goede onderbouwing en horen hoe de gang van zaken is bij Regus kunt u mij altijd contacteren. Ik geef u met alle liefde een uitgebreide uitleg over kantoor Regus.

Korte samenvatting:
– Huurprijsverdubbeling bij ontstaan van schaarste (van EUR 690,00 per maand naar EUR 1361,00 per maand);
– Bij vertrek en na 4 jaar loyalitiet krijg je nog een schop na als Beëindigingskosten van EUR 440,00;
– Verplicht intern verhuizen bij het verkrijgen van een andere bestemming van het betreffende kantoor;

Kantoor:
– Koffie is goed;
– Zeer kleine keuken;
– Aan het begin van de middag vieze toiletten (wellicht door veel bezoek van verschillende bedrijven aan het kantoor);
– Weinig licht;
– Slechte ventilatie;
– Erg druk qua aan en toeloop van mensen;

Bericht:
In tegenstelling tot mijn eerdere review ga ik u nu iets heel onaangenaams van Regus vermelden. Deze review is geschreven door een huurder die sinds 2014 klant is bij Regus Tilburg.

In 2014 zijn wij huurder geworden bij Regus. Wij zijn uiteindelijk uitgegroeid naar twee ruimtes. Zowel dit kantoor als het nieuwe kantoor van ons is 24-7 bereikbaar. Koffie is goed te noemen maar tarieven zijn totaal in strijd met wat de markt te bieden heeft.

Om te beginnen betaalden wij voor één van ons ruimtes EUR 690,00 per maand (exclusief BTW). Doordat Regus variabele tarieven hanteert, de gemeente ineens werd gehuisvest bij Regus, werden wij geconfronteerd met een huurprijsverhoging van bijna 100%!! De huur steeg van EUR 690,00 per maand naar EUR 1361,00 per maand.

Het vervelende van dit geheel is dat zodra jij je bedrijf huisvest dat jij alle inschrijvingen, adressen en visitekaartjes zodanig aanpast dat een huurprijsverhoging van 100% totaal niet acceptabel is. Ook bij bewezen loyaliteit van meer dan 4 jaar krijg je nog een schop na door een factuur van EUR 440,00 beëindigingskosten.

Zij zullen u binnenhalen met allerlei mooie praatjes en voorstellen. Denk er eerst heel goed over na voordat u hieraan begint. Ik wil u dan ook vragen voordat u hieraan begint om met mij contact op te nemen. Zo kan ik u samen met mij nog een aantal ontevreden huurders het woord laten doen.

Als Regus mij volledige restitutie geeft van de schoonmaakkosten.

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Regus

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Regus nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Johant84