Klacht: Onverwacht pakket

Wij hebben onverwacht een pakket binnen gehad zonder dit besteld te hebben wij hebben deze retour gedaan bij het postkantoor gedaan maar wij krijgen nu een brief dat er betaald moet worden maar dat gaan we niet doen want er is niks besteld

Wanneer ik geen brieven meer krijg en dat ze stoppen met pakketjes ongevraagd sturen.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Aliaz Cooperation SIA

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Aliaz Cooperation SIA nog niet in behandeling is genomen.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Aliaz Cooperation SIA in behandeling genomen

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

1 maand geleden - Geachte Kelly Veen, Hartelijk dank voor uw bericht en onze excuses voor de late reactie. Wegens technische problemen konden wij helaas niet eerder op uw klacht reageren. Wij ontvingen op 26 mei 2017 een bestelling met de persoonsgegevens van Dave Barb. Via onze klantenservice hebben wij u de bestelinformatie toegezonden, zoals deze door ons is ontvangen. Wij verzoeken u vriendelijk deze op juistheid te controleren en op het bericht van onze klantenservice te reageren (ticket ID HU-843746). Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Reactie van de melder van de klacht Devilsgirl

1 maand geleden - Mijn vriend weet 100% zeker dat hij bij jullie niks besteld hebt en hij heeft alles nagekeken nooit een mail gehad dus wij gaan ook geen geld betalen hiervoor , ik heb meerdere mensen gezien met dezelfde klachten en u kunt mij niet wijs maken dat iedereen hetzelfde probleem heeft. Der is niks besteld maar wel opgestuurd. En al helemaal niet voor zo een aso groot bedrag dus dat bedrag gaan wij ook zeker niet overmaken want wij hebben niks besteld !

Reactie van de melder van de klacht Devilsgirl

1 maand geleden - Wij hebben het pakket direct retour afzender gestuurd

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Aliaz Cooperation SIA een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Aliaz Cooperation SIA

Heeft op 15 juli 2017 om 02:17 geantwoord

Geachte Kelly Veen,

Hartelijk dank voor uw bericht en voor het retourzenden van de producten.

Wij hebben de gegevens van uw vriend uit onze database verwijderd. U ontvangt geen producten meer van ons.

De factuur wordt automatisch geannuleerd bij retourontvangst van de producten in ons magazijn.

Muscle Extreme support

Bericht van Aliaz Cooperation SIA

1 maand geleden - Geachte Kelly Veen, In aansluiting op ons vorige bericht, berichten wij u dat wij de factuur al hebben ingetrokken. Hopend u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd en uw klacht naar tevredenheid te hebben afgehandeld. Met vriendelijke groet, Muscle Extreme support

Alle klachten die gemeld zijn door Devilsgirl