Klacht: Onverantwoorde drukte in het tikibad Geld weggegooid

op 10 augustus 2017 over Duinrell in de categorie Attractiepark

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Lang uitgekeken naar een bezoek aan het tikibad en eindelijk was het vandaag zover…tenminste…dat dachten wij (mijn zoon(11)zijn vriendje en wij als moeders). Vanmorgen entreekaarten online gekocht en vanmiddag om 16.15 kwamen we aan bij Duinrell. De jongens hadden er zin in…eenmaal aangekomen bij de ingang van het tikibad schrokken we werkelijk van de enorme rij die er stond…en nog erger…wij keken van buiten naar binnen en het zwembad leek wel een mierennest…zoveel mensen waren er binnen…hoe verantwoord is dit? De meneer van de beveiliging vertelde ons dat er ongeveer 200mensen tegelijk naar binnen mochten en dan gaat de deur weer even dicht…de wachtrijen bij de glijbanen zouden zo’n 20a25 min duren…

Wij hebben besloten om niet naar binnen te gaan, uiteraard gaat de veiligheid van onze kinderen boven alles,maar ook het aansluiten in deze gigantisch lange rij en het mierennestgevoel maakte dat wij deze beslissing namen.
Ook al hebben we deze keus zelf gemaakt, het is behoorlijk zuur om op deze manier 80!euro te hebben weggegooid…
Toen wij bij de uitgang kwamen, vertelde de parkmedewerker aan mensen die naar binnen kwamen met hun tikibadticket eerlijk dat het wel heel erg druk was en dat hij niet wist of deze mensen ook inderdaad wel 4 uur konden zwemmen…maar ja…net zoals wij, hadden ook deze mensen hun kaartje online besteld…geld weg…

Duinrell vult wel erg makkelijk zijn zakken, Ik ga ervan uit dat er naar een oplossing wordt gezocht en wij hier terugkoppeling van krijgen.

Gewenste Oplossing:

Als wij op een ander moment opnieuw een bezoekje mogen brengen aan het tikibad,zonder dat het ons wéér 80euro kost.
Tevens lijkt het mij van groot belang dat er door duinrell goed gekeken gaat worden naar de veiligheid van de gasten in plaats van het zoveel mogelijk geld verdienen, koste wat het kost...wat als er brand uitbreekt met zoveel mensen binnen (en buiten)?

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Duinrell

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Duinrell nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mw.Horlings