Klacht: Onverantwoordde medewerkers.

op 10 augustus 2017 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

Bij aankomst Domaine du chaussy was niemand bereikbaar…via de receptie toch in het zwembad geraakt.Bij kennismaking Hans en Cocky werd meermaals verzocht om de ijskast niet hoger te zettn dan 4 omdat er al problemen waren geweest. De 2de dag vonden we er een raar geurtje in de home hangen maar onverklaarbaar. De 3de dag na een ganse dag afwezig te zijn en de home gans de dag opgesloten stond bij 37° was de geur onbeschrijflijk. Na een uur verluchten hebben we proberen slapen met de deuren van de kamers dicht.De dag daarop aangeklopt bij Vacansoleil en eigenaardig genoeg was de oorzaak vlug gevonden…….overgelopen melk in het opvangbakje onderaan de motor!!!! Verzuurd tot en met van de vorige bezetter.Alles ok denk je dan. Paar dagen later komen we om 2u terug van het zwembad en blijken we zonder stroom te zitten……homes op rij.Alle zekeringen gecheckt binnen en buiten maar alles ok. Oplossing gaan vragen bij Hans en de receptie… Het enige antwoord dat we kregen van Hans was ….IK HEB HET GEMELD WAT WIL JE MEER DAT IK DOE?….Bij receptie kreeg ik het verhaal dat ze ermee bezig waren…..dus wij naar het zwembad. Om 6u keren we terug en de situatie is ongewijzifd en ik terug naar Hans met de klacht waarbij Cocky stomweg de vraag steld of ik gebarbecued heb of staat de ijskast niet te hoog staat……..irrelavant toch?? Na kleine discussie ik mee naar de receptie omdat Hans geen Frans kent (ondertussen was de buur ook al mee die pas aangekomen was en zijn vlees wilde koelen)Na een ietwat bitsige discussie is dan uiteindelijk de directeur erbij gekomen om alles ter plaatse te bekijken met 2 techniekers.
Na een klein halfuur is de fout in een verder gelegen zekeringskast gevonden. Met de excuses van de directeur en de vraag of we schade hadden geleden was de kous af. Vacansoleil was al in geen velden meer te bespeuren…..tot de laatste dag dat ze met een bon ter compensatie van de geurhinder en stroompanne komen binnen gestapt. Ok…….wij daarheen met het idee om eens te laten verwennen op de laatste dag blijkt dat ze daar van niets weten en na een telefoontje met de directeur blijkt deze ook van niks te weten !!! en Peppi en Kokki van Vacansoleil?????? ONBEREIKBAAR.
Deze mensen zijn eropuit om nog een luilekkere dag te beleven en helemaal niet in staat om er alles aan te doen om behulpzaam te zijn………jammer! Het domein is verouderd en zijn de problemen gekend maar probeert men dit via allerlei middelen en trucjes te omzeilen

De waardebon die we gekregen hadden was er één van 70 euro per persoon.
Mocht ik dit vergoed zou zien ok. Maar nog liever zou ik een aanbieding met korting krijgen van Vacansoleil van een 5 sterren waardige camping voor volgend jaar want Domaine du Chaussy is dit zeker NIET.!!!!!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Colpaert Jan