Klacht: Onveiligheid van Schiphol

op 08 mei 2017 over Schiphol in de categorie Luchthavens

Wij hadden zondag een Europese vlucht van Amsterdam naar Larnaca. Totdat ik door de paspoortcontrole was voelden wij ons erg onveilig. Je koopt via internet een goedkoop ticket. Daarna wandel je gewoon met je ticket naar de gate. Daarna krijg je de veiligheids controle. Maar je moet eerst in een stampvolle hal wachten tot je aan de beurt bent. Er staan daar zeker zo’n 500 mensen in die hal te wachten. Iedereen die verkeerde ideeen heeft kan daar zomaar een bomgordel of een geweer laten afgaan. Er zullen maar weinig overlevenden zijn. Hoe is dit in deze tijd toch mogelijk dat je zonder controle zo ver kunt komen en hoe haal je het bovendien in je hoofd om zo’n mensenmassa bij elkaar te proppen

Men moet allereerst de veiligheidscontrole bij de instapgates doen. Dat geeft een betere spreiding van publiek. Daarnaast moet er al een check zijn voordat je daadwerkelijk schiphol binnen kunt gaan. Misschien zo'n poort waar ze je lichaam kunnen controleren. Dat geeft al veel meer veiligheid

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Schiphol

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Schiphol nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door H. Mahieu