Klacht: Ontvangstkwaliteit KPN netwerk postcode 8307BB

op 06 juli 2012 over KPN Mobiel in de categorie Mobiele Telefonie

Vanaf dag 1 dat er een KPN GSM mast actief is, blijkt de ontvangst kwaliteit/nivo ( -113 dBm 0/1 asu)zeer slecht en zijn we geregeld onbereikbaar.
Omdat we een abo via Simyo hebben ( KPNdochter !) kunnen we onze klacht niet rechtstreeks kwijt bij KPN, en Simyo stuurt ons ook met een kluitje in het riet.
Daarbij merkt SIMYO op dat KPN pas bij meerdere klachten in actie komt, ik vind dat onacceptabel. Ik woon toevallig in een dun bevolkt (hoog 65+ )deel van ons dorp, en wil als volwaardige klant behandeld worden. Als je geen GSM hebt zul je ook geen klachten hebben ­čśë

Het ter plaatse (bij/in huis) meten van het signaalnivo, en vervolgens ons overtuigen dat het resultaat voor KPN op norm is.
Als blijkt dat het signaal op norm is, is de keuze aan ons om over te stappen naar een ander (netwerk) telecomprovider.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door KPN Mobiel in behandeling genomen

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat KPN Mobiel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KPN Mobiel

Heeft op 12 augustus 2012 om 10:27 geantwoord

Beste nbuijnink,

Dank voor uw bericht. Indien uw vraag/klacht nog niet beantwoord is, wil ik u graag verzoeken op één van de onderstaande manieren met ons contact op te nemen.
Wij helpen u graag via:

- http://forum.kpn.com
- http://www.twitter.com/kpnwebcare
- http://www.facebook.com/kpn
- Via onze gratis telefonische klantenservice: http://www.kpn.com/altijdbereikbaar.htm

Afra
KPN Webcare Specialist

5 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van KPN Mobiel beoordeeld.

Alle klachten die gemeld zijn door nbuijnink