Klacht: Ontvangst van ingebrekestelling naar foutief adres

op 17 september 2017 over PLEINSHOPPEN in de categorie Internetshops - Algemeen

Beste,

Via Incassobureau Directpay ontvangen wij sinds kort aanmaningen en ingebrekestellingen van een betalingsachterstand op een factuur die niet voor ons bestemd is.
De aanmaning is toegevoegd aan deze klacht.
Op ons adres woont geen persoon genaamd R Scheffer en heeft hier ook nooit gewoond. Er zijn ook geen artikelen besteld door ons met dit factuuradres of leveringsadres. We dienen een klacht in bij u omdat iemand ons adres onrechtmatig gebruikt als factuuradres (=fraude) of u of een andere partij foutieve informatie doorgespeeld aan dit incassobureau. We willen dat het onrechtmatig gebruik van ons adres stopt en daarom deze klacht. Gelieve ons zo spoedig mogelijk het originele factuur te versturen dat bij deze betalingsherinnering hoort.
Dan kunnen wij verder onderzoeken wat hier fout gaat.
Alvast bedankt voor uw medewerking.

Mvg,
Tim De porte

Wanneer Pleinshoppen ons het originele factuur kan bezorgen dat bij deze betalingsachterstand hoort. Vanaf deze factuur kunnen wij verder onderzoeken wat onze volgende stappen zijn.

3 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar PLEINSHOPPEN over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht TimDp

2 dagen geleden - Beste, Mag ik u met aandrang vragen geen bestellingen meer te accepteren met achteraf betaling waarin het factuuradres 'Ringoven 11, 6042KB Roermond' is. En dit indien het factuuradres verschillend is van het leveringsadres. Iemand pleegt fraude met ons adres door deze op te geven als factuuradres. Bedankt voor uw medewerking. Wij doen zsm aangifte bij de politie over deze fraudezaak. We nemen nog contact op met Directpay. Mvg, Tim De porte

Alle klachten die gemeld zijn door TimDp