Klacht: ontvanger

op 11 augustus 2016 over Canaldigitaal in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ontvanger reageert niet op gestuurd maar nu zit ik zonder tv moet ik digitenne lenen bij de buren

Gewenste Oplossing:

als u eerst een nieuwe ontvanger had gestuurd en de kapotte retour

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Canaldigitaal over deze klacht.

Bericht van Canaldigitaal

9 maanden geleden - Geachte heer Versluis, U geeft aan dat u een nieuwe ontvanger thuisgestuurd wilt hebben voordat u de defecte ontvanger retourneert. Wij begrijpen dat het vervelend is dat u dan een tijd zonder tv zit, echter is dit de procedure die CanalDigitaal aanhoudt voor de garantie periode. Wanneer wij de ontvanger binnen hebben sturen wij een nieuwe ontvanger terug. Wij zien in ons systeem dat de ontvanger al naar uw adres gestuurd is, u kunt deze ontvanger dan ook spoedig verwachten. Met vriendelijke groet Adrian Webcare CanalDigitaal

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Canaldigitaal in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Canaldigitaal een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Canaldigitaal

Heeft op 15 augustus 2016 om 18:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Marianne 125