Klacht: Ontvangen

op 04 juli 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Ik heb vandaag (4-07-2014) de hele dag in de woonkamer gezeten om aftewachten tot dat ik mijn pakket in ontvangst kon nemen. tegen kwart voor 4 is hier een UPS busje door de straat gekomen, hij heeft ons huis voorbij gereden, vervolgens bel ik UPS op, krijg ik te horen dat wij niet thuis waren,,,,, BELACHELIJK, ik heb de hele dag al visite gehad die kunnen getuigen dat ze door zijn gereden, vervolgens wordt me verteld dat ze het pakketje niet brengen, dat ik het maar naar Apeldoorn heen moest gaan om mijn pakketje op te halen…. ik betaal voor verzendkosten!!! maar toch moet ik daar heen rijden zonder enige vergoeding. ik kreeg er ruzie bij aan de telefoon, ik ga namelijk 3 weken op vakantie naar mijn ouders die zijn 2 jaar geleden verhuisd naar Londen, Mijn ouders vroegen aan mij of ik iets wou bestellen zodat ik het mee kon nemen naar Londen. pakketje besteld, Maar nooit gekregen, Volgende verzend poging is Maandag, de dag dat ik al weg ben voor 3 weken. Ik vindt het dus ook diep triest dat de pakketbezorger van UPS zit te liegen dat hij hier aan de deur is geweest. Waarheid duurt het langst zeggen ze altijd, maar bij deze man van UPS is dat ver te zoeken…

dat ik mijn pakketje Zaterdag in ontvangst kan nemen dus op (5-07-2014)

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:39 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda