Klacht: Ontvangen

op 04 juli 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb vandaag (4-07-2014) de hele dag in de woonkamer gezeten om aftewachten tot dat ik mijn pakket in ontvangst kon nemen. tegen kwart voor 4 is hier een UPS busje door de straat gekomen, hij heeft ons huis voorbij gereden, vervolgens bel ik UPS op, krijg ik te horen dat wij niet thuis waren,,,,, BELACHELIJK, ik heb de hele dag al visite gehad die kunnen getuigen dat ze door zijn gereden, vervolgens wordt me verteld dat ze het pakketje niet brengen, dat ik het maar naar Apeldoorn heen moest gaan om mijn pakketje op te halen…. ik betaal voor verzendkosten!!! maar toch moet ik daar heen rijden zonder enige vergoeding. ik kreeg er ruzie bij aan de telefoon, ik ga namelijk 3 weken op vakantie naar mijn ouders die zijn 2 jaar geleden verhuisd naar Londen, Mijn ouders vroegen aan mij of ik iets wou bestellen zodat ik het mee kon nemen naar Londen. pakketje besteld, Maar nooit gekregen, Volgende verzend poging is Maandag, de dag dat ik al weg ben voor 3 weken. Ik vindt het dus ook diep triest dat de pakketbezorger van UPS zit te liegen dat hij hier aan de deur is geweest. Waarheid duurt het langst zeggen ze altijd, maar bij deze man van UPS is dat ver te zoeken…

Gewenste Oplossing:

dat ik mijn pakketje Zaterdag in ontvangst kan nemen dus op (5-07-2014)

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat UPS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:39 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte Klant,

Het spijt ons dat wij niet tijdig hebben kunnen reageren op Uw klacht. Uw klacht is belangrijk, omdat dit ons helpt om de service naar onze klanten te verbeteren.

Sinds 12 April 2017 zijn wij actief op dit forum en vanaf heden zullen wij er zorg voor dragen, dat alle klachten geplaatst op dit forum door ons in behandeling genomen worden. Wij streven ernaar om onze klanten een zo groot mogelijke service te bieden en zullen er alles aan doen om eventuele klachten zo snel mogelijk naar tevredenheid van onze klanten op te lossen.

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door Miranda