Klacht: óntvang regelmatig geen afschriften

op 10 oktober 2016 over Sandd in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Met grote regelmaat ontving ik mijn bankafschriften niet. Ik heb hier bij de ING melding van gemaakt en zij zullen Sandd ook benaderen.
Dit is geen juiste gang van zaken, temeer omdat het bankafschriften betreft.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden wanneer ik iedere maand mijn betreffende post ontvang

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sandd over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Sandd in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Sandd een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Sandd

Heeft op 10 oktober 2016 om 15:18 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door niket geleverde post