Klacht: Ontvang nooit betalings mailtjes, moet nu 7.50 extra kosten betalen

op 29 februari 2016 over NTI in de categorie Opleidingen en cursussen

Per post sturen jullie mij niks meer, digitaal heb ik nog NOOIT een 1ste betalings mail ontvangen voor welke betaling dan ook.

Deze mailtjes ontvang ik NIET!!!! OOK NIET IN MIJN SPAM, dus JULLIE systeem fout!

Omdat ik geen 1ste betalings mail van jullie krijg, geld de herinnering als 1ste mail, en de mail met 7.50 kosten als herinnering!

All herinnering betaal ik netjes, alleen 1x kon dit niet ivm vakantie gelijk 7.50 kosten erop.
ALS JULLIE MIJ OOK DE 1STE MAILTJES STUURDE WAS DIT NOOIT VOORGEKOMEN.

Al tig keer gemaild met het NTI maar de service is extreem slecht, krijg ontwijkende antwoorden, moet alles telkens herhalen omdat ik 5 verschillende medewerkers te spreken krijg.

GA NOOIT MAAR DAN OOK NOOIT BIJ HET NTI STUDEREN, GA LIEVER NAAR HET LOI

NIT= te commercieel geld graaiend bedrijf

7.50 per direct crediteren + schriftelijke erkenning van fouten + schriftelijke excuses.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar NTI over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door NTI in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat NTI een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NTI

Heeft op 14 augustus 2017 om 09:46 geantwoord

Beste student, excuses dat wij uw klacht op klacht.nl nooit hebben beantwoord. Gelukkig zie ik dat uw klacht wel via ons eigen meldingensysteem is beantwoord en dat u de €7,50 retour heeft ontvangen. Mochten wij verder nog iets voor u kunnen betekenen. Voor nu een hele fijne dag, groet, ^LS

Alle klachten die gemeld zijn door richmondNL