Klacht: ontslag tijdens ziekte

op 03 mei 2017 over Manpower in de categorie Uitzendbureaus

Ik heb geen verlenging gekregen tijdens mijn ziektemelding maar ook geen duidelijkheid wat er nu verder zou gebeuren. Ik vraag om een brief voor uitdiensttreding en die krijg ik niet. het is toch heel raar dat een werkgever niet de info wil verstrekken wanneer ik ziek ben geweest, wat de reden is geweest van de ziektemelding, hoelang deze ziekte geduurd heeft en niet eens een keer gebeld hoe het ging. alleen maar zelf bellen hoe het ervoor stond en de lef hebben nadat ik 1x niet gebeld te hebben mijn niet uit te betalen voor die ene week !

en ze maken je geld over en dan zeggen ze oeps sorry fout en dan houden ze je voor de gek

nergens mee want ze kijken niet naar iemand die beter wilt worden maar alleen uit stink kantoor domme mails sturen waar niemand wat aan heeft.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Manpower

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Manpower nog niet in behandeling is genomen.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Manpower in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Manpower een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Manpower

Heeft op 28 november 2017 om 10:47 geantwoord

Beste jc4you,

We sluiten onderstaande klacht op Klacht.nl, aangezien deze gedateerd is en waarschijnlijk al opgelost is via aan ander kanaal.

Mocht het toch niet het geval zijn, dan kan je deze natuurlijk altijd opnieuw plaatsen. Wij behandelen je klacht dan als een nieuw binnengekomen klacht en bieden je spoedig een oplossing.

Maarten
Customer Care Representative