Klacht: Ontploft Theeglas

op 05 september 2016 over Action in de categorie Huishoudelijke winkels

In 1 week tijd zijn bij ons 2 theeglazen van Action (Duralex) spontaan uit elkaar geklapt! In beide gevallen stonden zij op het aanrecht, zat er geen thee in, het klapte zomaar uit elkaar en lag in vele stukjes. Dit moet niet zomaar kunnen en aangezien ik hier veel meer gevallen lees, vind ik dat er iets aan gedaan moet worden.

Uit de winkel halen, verbeteren, dit is zeer gevaarlijk en kan lelijke, blijvende verwondingen veroorzaken!

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Action

Bericht van Action

4 maanden geleden - Geachte heer, mevrouw, Hartelijk dank voor uw bericht. Uw klacht zal via deze website niet in behandeling genomen worden. Wij verzoeken u hierbij het bericht rechtstreeks naar Action te sturen. Voor de mogelijkheden om in contact te komen met ons, verwijzen wij u graag naar onze website met de contactgegevens: https://www.action.nl/over-action/klanten-service/. Met vriendelijke groet, Team Webcare Action

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Action nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door A kole