Klacht: Ontoereikende hulp medewerker

Sophiesklachten op 12 december 2019 over Sacha in de categorie Kledingwinkels

Verleden maand heb ik een paar schoenen gekocht bij Sasha. Hier waren al te vroeg beschadigingen aan, waarvoor ik in Maastricht uitstekend ben geholpen. Echter, ging ik vandaag naar het filiaal in Eindhoven in de heuvelgallerij. Ik kwam terug met dezelfde klacht. De vorige keer zijn namelijk mijn oude schoenen opgestuurd en hiervoor heb ik een nieuw paar teruggekregen. Mijn schoenen waren deze keer zelfs al binnen een week kapot. Ik wilde dus erover hebben wat we hieraan konden doen. Ik heb destijds nieuwe laksmousse gekocht bij de Sasha om er nu zeker van te zijn dat ik er alles aan gedaan heb om ze zo lang mogelijk zo mooi mogelijk te houden.
Ik werd in dit filiaal naar huis gestuurd met de mededeling dat iedereen dit had met deze schoenen en dat ze het paar echt niet terug gingen nemen. Het kwam op mij meer over alsof ze geen zin had om een klachtenformulier te zoeken, aangezien in het beleid van Sasha staat dat je bij een filiaal terug mag komen om schriftelijk een klachtenformulier in te vullen.
Ik heb hierna naar het filiaal in Maastricht teruggebeld om hen hiervan op de hoogte te stellen en om te vragen of zij mij wél de service kunnen bieden die zij mij de vorige keer ook geboden hadden! Zij namen de klacht meteen serieus en vonden ook dat een paar schoenen van 129,99 euro niet na een week al zo beschadigd mogen zijn!
Ik hoop dat dit opgepakt wordt en dat de twee werknemers die vandaag: 12-12-2019 rond 13:00 uur in de winkel in Eindhoven in de Heuvelgallerij stonden aangepakt of op zijn minst toegesproken worden!
Ik ben erg ontevreden hierover!

Ik zou tevreden zijn als deze twee dames aangepakt worden. Zij stonden te werken in Eindhoven in het filiaal in de Heuvelgallerij op 12-12-2019 rond 13:00 uur!

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Sacha over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door Sophiesklachten