Klacht: Ontevreden / voorgelogen

op 11 april 2016 over voordelengids in de categorie Internetshops - Algemeen

Vorig jaar op de 9 maanden beurs een pas aan laten praten. En dat we er echt niet aan vast zaten. Nu ligt er een incasso brief op de mat en blijkt dat je er dus wel aan vast zit. En je dus moet uitschrijven oid.. Door dit soort bedrijven verliezen wij consumenten dus al het vertrouwen..

Afmelden/uitschrijven

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over voordelengids

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over voordelengids nog niet in behandeling is genomen.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door voordelengids in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat voordelengids een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

voordelengids

Heeft op 13 juli 2016 om 15:26 geantwoord

Beste heer,

U kunt het beste even contact opnemen met de klantenservice om te zien wat wij voor u kunnen doen, 071 5814500.
Daarnaast is het verstandig gelijk een annulering te mailen naar info@voordelengids.nl.
Meld hierin de naam en adresgegevens van de abonnementhouder en eventueel een klantnummer. Via de email moet u dan binnen 3 werkdagen een bevestiging retour hebben.

Team Voordelengids

Alle klachten die gemeld zijn door Rudyvr