Klacht: ontevreden vakantie

Patricia Kilian op 17 oktober 2017 over Neckermann Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn 28 juli 15 dagen op vakantie geweest naar ibiza en hebben geboekt bij D reizen en dat was via neckerman reizen.We hadden eerst de revieuws gelezen en het leek ons een goed appartement.We hadden een appartement geboekt in playa den bossa en het appartement heette sal rossa.Het zag er op het oog mooi schoon en netjes uit.We kwamen aan en tot mijn grote verbazing was de koelkast heel erg smerig en de magnetron die was te vies om beet te pakken.Heb eerst in de nacht nog de koelkast schoon lopen maken.Mijn zoon zijn bed lag in de woonkamer en er waren geen eens gordijnen dus iedereen die naar binnen keek kon gewoon kijken hoe hij daar lag te slapen.De eerste en alle andere nachten waren echt een hel.Ons appartement lag precies naast een trap en 15 dagen lang hebben we bijna niet kunnen slapen van alle dronken engelsen die de trap af en op gingen de hele nacht door,Ook regelmatig gebonk tegen de shutters aan.We zijn naar de receptie gelopen en hebben daar onze beklacht gedaan en gevraagd of we alsjeblieft een ander appartement konden krijgen omdat we gewoon niet konden slapen .Nee was het antwoord alles is volgeboekt.En daar sta je dan.De tweede dag lagen we bij het zembad en we hadden zelf flesjes cola mee genomen komt er een jongen aan die daar een beetje de boel in de gaten houd ons even vertellen schreeuwend of we niet konden lezen want er mocht geen zelf meebebrachte drinken meegenomen worden.Ik zei nog netjes dat ik het het niet wist ,wijst hij naar een bord en daar stond het inderdaad op maar ik had het echt niet gezien en zegt jij in een keer put op your glases.Nou sorry hoor maar ik wens echt niet aangesproken te worden.We moesten dus de flesjes of op het strand opdrinken of anders weggooien.Echt belachelijk ! Mijn zoon sprong in het zwembad en weer kwam die knul eraan en weer ging hij te keer waarop ik naar de receptie ben gelopen en het aan de manager uitlegde.Maar die had had zo iets van dat je daar om klaagt.Ik betaal bijna 35oo euro en dan wens ik niet zo behandeld te worden.Er zou wifi zijn in het appartement maar bijna iedere dag moesten we andere codes halen bij de receptie omdat onze wifi het steeds niet deed erg vervelend dus.Iedere dag schone handdoeken dat wel maar als we om 16.00 van het strand afkwamen wilde we douchen maar nog steeds was het appertement niet schoon gemaakt en dus ook geen schone handdoeken.Weer naar de receptie gelopen om te vragen wanneer we schone handdoeken kregen maar we moesten maar even geduld hebben kon nog wel een half uurtje duren want ze waren druk.Na een uur nog steeds geen schone handoekken dus weer naar de receptie gelopen of hij misschien niet wat handdoeken voor ons kon pakken maar dat deed hij niet we moesten maar wachten op de schoonmaker.Hoe moeilijk is het voor een manager om even drie schone handdoeken voor ons te pakken.We moesten dus maar wachten met douchen en aankleden voor dat hun tijd hadden.Ik ben op vakantie en wil graag douchen en weg wezen maar dat werd gewoon onmogelijk gemaakt door ze,Uiteindelijk kwamen de handdoeken due 2,5 uur later en waren we dus om 19,00 klaar om weg te gaan en dit was dus meerere keren het geval.Als ze nou inplaats van 3 handoeken 6 handoeken neerlegde hoefden we niet steeds te klagen.Idemdito met het toiletpapier.Er werd iedere dag 1 rolletje neergelegd terwijl je met 3 man bent is toch nooit genoeg?Weer bij de receptie gevraagd voor toiletrollen maar moesten maar weer geduld hebben.Dan maar zelf toiletpapier gehaald bij de supermarkt.Ook het schoonmaken wer met de franse slag gedaan.Als er zogenaamd werd schoongemaakt werd overal langs geveegd en gedweild en alles lag nog onder het zand.Ik zat een keer in de middag in de voortuin en zag een schoonmaker die aan het dweilen was.Ze had het emmertje voor het hek gezet ze kwam naar buiten bij het appartement en ze schoof zo het emmertje sop naar het volgende appartement en zo werd de hele rij dus gemopt met het zelfde emmertje water zonder het ook maar te verschonen.Dit kan toch niet ?Echt te smerig voor woorden.Ik vind dat als ik bijna 35oo euro betaal voor je vakantie het toch wel wat beter geregeld mag zijn.We hebben echt een rotvakntie gehad voor zoveel geld en we voelen ons ook rot omdat we steeds aan het klagen waren bij de receptie.15 dagen bijna niet geslapen in de nacht vanwege de overlast en niet eens een ander appartement krijgen.Op de dag dat we naar huis gingen moesten we om 20.05 klaar staan voor de bus want die zou ons naar het vliegveld brengen.Om 20,10 nog steeds geen bus en om 20.15 ook niet waarop we besloten om toch maar even de reisleiding te bellen want die zou 24 uur beschrikbaar zijn toch?Nou na een 10 keer bellen en andere mensen die ook stonden te wachten werd er gewoon niet opgenomen.Voor het zelfde geld is er echt iets ergs aan de hand en krijg je ze niet te pakken.We wilden om 20,20 maar een taxi bellen omdat we bang waren te laat aan te komen op het vliegveld maar uiteindelijk kwam de bus iets voor half negen aanrijden.Ik vind dit echt niet kunnen.Bij thuiskomst wilde ik het er echt niet bij laten zitten en heb een klacht ingediend bij neckerman.Die laten je 8 weken wachten en wat is hun antwoord?Had ik de reisleiding maar moeten bellen want daar zijn ze voor.Dus de reisleiding had er voor kunnen zorgen dat ik een ander appartement kreeg ?Had die snachts gaan luisteren op het trapje of mijn klacht gegrond was ?Had die wel voor schone handdoeken kunnen zorgen ?Had hij die jongen van het zwembad even aan kunnen spreken ?IK had overal foto,s van gestuurd van de trap,de koelkast en de vieze magnetron.zodat ze konden zien dat mijn klachten gegrond waren.Sorry maar ik ga hier echt niet mee accoord en zou graag toch wel vergoeding ontvangen voor de in mijn ogen rotvakantie en hoop dat jullie mij verder kunnen helpen.Op deze manier wil ik nooit meer boeken bij neckerman reizen als ze dit niet netjes oplossen.

Gewenste Oplossing:

Ik ben pas tevreden als ik een tegemoetkoming krijg .

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Neckermann Reizen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Neckermann Reizen in behandeling genomen

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik heb nog steeds geen reactie mogen ontvangen van neckerman reizen

Bericht van Neckermann Reizen

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Kilian, U schrijft dat u geen reactie heeft ontvangen van Neckermann. Echter op 09/10 is uw klacht telefonisch afgehandeld met uw reisbureau. Wanneer u het niet eens bent met de afhandeling van uw klacht, kunt u een schriftelijke reactie via uw reisbureau geven, omkleedt met nieuwe feiten, waarin u aangeeft waarom u het niet eens bent met onze afhandeling. U heeft er echter voor gekozen uw klacht, die reeds kenbaar was gemaakt aan uw reisbureau, een op een op klacht.nl te plaatsen. Dit is uiteraard uw goed recht maar zullen geen reactie meer geven via klacht.nl Jolanda - Team Customer Service Neckermann.

Reactie van de melder van de klacht

4 jaren geleden - Ik heb hier een klacht achtergelaten omdat er maanden overheen gaan voordat ik een reactie krijg van jullie.Ook heb ik al eerder aangegeven op 10/10 dat ik er niet eens ben met jullie afhandeling maar we zijn dus weer bijna 5 weken verder en weer heb ik niets van jullie vernomen.Ik wil gewoon dat dit netjes word afgehandeld.

Bericht van Neckermann Reizen

4 jaren geleden - Geachte mevrouw Kilian, Hartelijk dank voor uw reactie. Wij raden u aan uw ongenoegen te uiten bij D-Reizen, alwaar geboekt. Zij zijn uw contactpersoon voor al uw vragen en opmerkingen omtrent uw boeking en de afhandeling van de klacht. Met vriendelijke groet, Neckermann Reizen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Neckermann Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Neckermann Reizen

Heeft op 19 november 2017 om 02:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door