Klacht: Ontevreden over service Badcare /Bram Kastelijns

op 25 juli 2017 over Badcare.nl in de categorie Internetshops - Kleding

Ik bestelde een badjas voor de verjaardag van mijn man bij badcare de reden waarom ik deze badjas koos is omdat er bij stond dat hij erg luchtig was en als een t-shirt viel de levering duurde heel erg lang waardoor het cadeau ook te laat kwam voor de verjaardag toen de badjas eindelijk kwam bleek hij geheel anders dan omschreven het was gewoon badstof en niet als een t-shirt. Ik baalde enorm dat ik op dit product heb gewacht en gaf bij badcare aan dat ik de omschrijving op de website niet vond matchen met de geleverde badjas toch moest ik de retour verzendkosten van €6,95 zelf betalen Dat vind ik niet terecht de heer Bram Kastelijns gaf aan dat hij zou kijken om de tekst op de website aan te passen Dit is inmiddels gebeurd Hij bood ook een cadeaubon aan maar had geen alternatieve badjas voor ons daarom had ik ook niks aan de cadeaubon en gaf ik aan dat ik liever had dat hij de retourkosten zou vergoeden dat deed hij niet en ik heb nooit meer wat gehoord Ik vind dit een hele slechte klantenservice

Ik wens de retourkosten van €6,95 op mijn rekening te ontvangen. Een kadobon t.w.v. €6,95 hoef ik niet want badcare heeft geen luchtige zomerbadjassen voor heren en de verjaardag is al geweest dus heb al iets anders gekocht.

Alle klachten die gemeld zijn door A V dijk