Klacht: Ontevreden over bezorger

op 30 juni 2016 over Algemeen Dagblad in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij zijn al een aantal jaren abonnee van het AD naar alle tevredenheid nooit geen klachten over bezorging maar sinds onze krant word bezorgd door nieuwe bezorger is het niet leuk meer .Bijna nooit op tijd of we krijgen een doornatte krant bij regen .Is ook al voorgekomen dat hij beneden stond te bellen of we toegangsdeur wilden opendoen (wij wonen nu nog in appartementencomplex ) omdat hij niet naar binnen kon …gaan gelukkig binnen paar maanden verhuizen hopen wel dat we dan een normale bezorger krijgen .En als je hem er op aan spreekt krijg je een grote mond .Hoop dat er iets aan gedaan word anders overwegen we om ons abonnement opte zeggen .

Gewenste Oplossing:

Normale bezorging en op tijd !

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Algemeen Dagblad

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Algemeen Dagblad nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1754128