Klacht: ontevreden

op 11 september 2018 over Vacansoleil in de categorie Reizen Algemeen

met 2 gezinnen waaronder 3 kinderen onder de 4 jaar op vakantie naar een camping in Italie. we hadden er bewust 1 boeking van gemaakt omdat er niet word gewerkt met privileges. het lijkt mij dat als je de boeking bekijkt en dan ziet dat er een gezin bij zit met een jongetje van 3 en een gezin met een jongetje van 4 en 2 dat je die 2 gezinnen onder 1 boeking niet uit elkaar gaat halen?! vacansoleil denkt daar anders over die zet die 2 gezinnen allebei zover uit elkaar op de camping dat de ventjes niet eens naar elkaar toe kunnen lopen. we hadden zelfs de camping zelf nog in het engels gemaild of we in ieder geval op babyfoon afstand van elkaar konden komen maar bij aankomst wist niemand hier iets van af. we hadden de mail wisseling als bewijs maar de o zo vriendelijke dame achter de balie gaf enkel als antwoord dat alles vol zat en ze dus niets voor ons konden doen.
we hebben een jaar van tevoren geboekt en het hele bedrag meteen betaald en nog is het teveel gevraagd om 2 huisjes naast, tegenover of in ieder geval op babyfoon afstand van elkaar te krijgen onder 1 boeking.

onze beste optie was: 2 nachten ver uit elkaar te blijven zitten en daarna kwam er een huisje vrij zodat we dan alsnog met elkaar vakantie konden vieren. dit betekende dus dat er nog een dag van onze vakantie afging omdat we weer moesten verhuizen! vacansoleil kwam met geen ene tegemoetkoming, geen fiets of iets dergelijks om de afstand te overbruggen, geen excuus niks. enkel een mond van de dame achter de balie en dat we hoofdkantoor maar moesten bellen wat we dan ook gedaan hebben vanuit italie maar ook deze konden niets voor ons betekenen.

mijn antwoord was dan ook dat je alleen als individueel gezin met 1 huisje kan boeken bij vacansoleil want als je meer als 1 huisje boekt komt je 3 km uit elkaar te staan! bijzonder wel toch?

Geen idee waar het aan heeft gelegen want het jaar hiervoor was alles bij een andere camping weliswaar super goed geregeld, stonden we schuin tegenover elkaar en hadden we niet eens geboekt onder 1boeking maar 2 aparte boekingen. we hadden toen ook de camping zelf gemaild en deze hadden dit voor ons gerealiseerd want vacansoleil doet daarin echt niets voor je!!

bij tenminste een tegemoetkoming voor de extra verloren dag door de verhuizing. in onze ogen zijn er 3 dagen van onze vakantie verloren gegaan doordat de kinderen niet met elkaar konden spelen omdat de afstand te groot was en de volwassenen gingen ook maar tegelijk et de kinderen naar bed want een bakkie met zijn allen drinken kon niet omdat de babyfoon dat niet redde.
thuis hadden we beter en dichter bij elkaar gezeten.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vacansoleil

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vacansoleil nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door angelien28