Klacht: Ontevreden

XXXXXXXX123 op 01 april 2018 over Gsmpunt.nl in de categorie Internetshops - Mobiele telefoons

Geachte Gsmpunt,

Drie weken geleden heb ik verschillende artikelen bij jullie besteld. Er zijn een aantal dingen misgegaan met mijn bestelling. Doormiddel van dit bericht, wil ik dit graag nog even onder de aandacht brengen.

Twee van de drie de artikelen hadden een levertijd van 3 tot 6 dagen en één artikel had de volgende dag uitgeleverd moeten worden. Na het verstrijken van de levertermijn, heb ik contact gezocht met Gsmpunt. Hieruit bleek dat twee van de drie artikelen een langere levertijd hadden dan eerst aangegeven. Ik heb specifiek moeten verzoeken om het artikel dat wel op voorraad was te verzenden. Uiteindelijk heb ik 18 dagen moeten wachten op artikel 2. Het laatste artikel (3) konden jullie helemaal niet meer uitleveren.

Ik ben erg ontevreden over de geleverde service. De door mij genoemde klachten zijn niet opgevolgd door jullie klantenservice. Hopelijk zijn andere klanten beter over jullie te spreken.

M.v.g.
Ontevreden klant

Opvolging van mijn klachten

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Gsmpunt.nl over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Gsmpunt.nl in behandeling genomen

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Gsmpunt.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Gsmpunt.nl

Heeft op 03 april 2018 om 12:28 geantwoord

XXXXXXXX123

Heeft op 05 april 2018 om 20:09 geantwoord

Het gegeven antwoord is geen oplossing om dit in de toekomst beter aan te pakken

Alle klachten die gemeld zijn door XXXXXXXX123