Klacht: Ontevreden

op 28 december 2017 over Proassist in de categorie Verzekering - Zakelijk

1 maand geleden bracht ik me telefoon naar proassist. Ik heb niks ontvangen, en het ging maar om 1 scheur die eigenlijk niet heel diep en heel storend was , maar ik dacht mooi ik ben verzekerd dan kan ik me mobiel laten maken . Maar vekeerd gedacht het is 1 ellende. Ten eerste ze zouden me een mail sturen kwa ontvangst en wat overige informatie, niks ontvangen dan bij de 3de week stap ik naar de telecombinatie waar ik me mobiel heb aangeschaft en me verzekering . Toen gingen hun voor mij Bellen .En kregen echt heel weinig info ze zeiden hij is in de maak en toen was het gesprek eigelijk afgerond. Ik twijfelde aan mezelf dus ik wachten nog 9 dagen, niks gehoord of gekregen. Toe ging ik weer naar de telecombinatie gingen ze weer bellen weer scheef antwoord van we bellen je morgen terug . Toen zei die verkoper ja wij zijn ook niet bepaald vrienden met ze. Dat zei me meer dan genoeg want hij zei we horen dit vaker. Najaa dan komt de volgende morgen ik dacht ik bel zelf wel , krijg ik iemand aan de lijn opzich hielp zij wel want ik gaf me telefoon nummer en zei daar is wat anders mee , ik blijf met vraagtekens achter, zei bellen toen zei ze het bekende zinnetje ; hij is in de maak, en toen was ze op zich uitgepraat maar toen vroeg ik waarom duurt het zo lang ?, kreeg je zo een standaard antwoord (wat iedereen wel kan zeggen ) onze reparatie duren 2 à 4 weken maar kan wat langer duren en ook i.v.m kerst. Ik dacht laat maar zitten met die vrouw valt niet te praten (denk. Reseptionist ofsoo die niks van de zaken afweet ) naja nu maar afwachten.

Eindconclusie ; niet tevreden met de klantvriendelijkheid en niet duidelijk zijn. De tijd geloofde ik wel maar de onduidelijke gedoe dat maakt me boos en haalt veel vertrouwen weg. Ik heb echt super spijt dat ik bij hun aangesloten ben,

Ps . Ook rond deze tijd 2 jaar terug had ik een telefoon niet verzekerd heel erg beschadigt binnen 2 weken netjes af..

Het enige wat ik vraag is nu wat er precies aan de hand was , een excuus naar mij en een excuus naar de telecombinatie. En oprechtheid en dat het van hun zelf komt.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Proassist

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Proassist nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Maaike007