Klacht: Ontevreden

op 15 december 2017 over Zeeman in de categorie Kledingwinkels

Ik kom meerdere malen bij Zeeman spijkenisse rond 9 uur,
Dan zijn ze standaard nog niet open omdat ze achter nog gezellig staan te kletsen, Ook als ze mensen voor de deur zien staan.
Voordat je dan de winkel in ben is het minstens 09:10. Openingstijd is 09:00 uur en geen 09:10
Dan vraag je iets aan het personeel en krijg je als antwoord dat ze het niet weten en gaan weer gezellig verder kletsen met elkaar. Ze doen geen moeite om het even na te vragen of in iedergeval even interesse te tonen in vraag.
Kletsen staat daar op nr 1 ipv klantvriendelijkheid.
Ik denk dat er nu een nieuwe fm in het filiaal staat, een blonde dame met een hele aparte stem. Sindsdien vind ik het filiaal erg achteruit gegaan.
Ik kom er nu minder vaak omdat ik het geen prettige winkel meer vind. Er zijn meerder klanten die er last van hebben maar de moeite er niet voor wil nemen om hier een klacht over te schrijven.
Ik hoop dat er wat mee gedaan word.
Mvg Bionda

Klantvriendelijkheid op nr1
Probeer vragen te beantwoorden of doe er moeite voor.
09:00 uur open zijn en dan niet nog alles naar buiten rijde en dan 10 min verder zijn.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Zeeman

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Zeeman nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Bionda12345