Klacht: Onterechte vordering Klarna nooit ontvangen product

op 07 juni 2021 over Alektum incasso in de categorie Incassobureaus

Dossier 1000524

Product is nooit door mij ontvangen betreffende een bankhoes €20,- van webshop Shein zou als afgesproken bij mij thuis bezorgt worden geen niet thuis kaartje ontvangen. Wel geconstateerd op medio 20 december dat die als afgehaald geregistreerd stond op 12 december op een voor mij onbekend DHL post punt. Direct klarna hiervan op de hoogste gesteld dat ik het pakket helemaal niet heb afgehaald. hier werd ook als terug reactie omheen gepraat vanwege dat men alleen zei vanuit de klantenservice dat het factuur op pauze werd gezet omdat ik aangaf nog niks te hebben ontvangen. Tussendoor heb ik 3x gemailt
En klarna komt 140 dagen naar dat waarnschijndelijk iemand anders of meneer of mevrouw van het betreffende post punt het pakket achterover heeft gedrukt ermee aan dat die door mij zou zijn afgehaald met andere woorden is dat hun soort van onderzoek . Ze hadden 90 dagen de tijd om te onderzoeken wie de afhaler was aan de hand van het document nummer maar ze spelen het heel onrechtvaardig.
Mijn verzoek is dan ook om het factuur onmiddellijk te seponeren
Anders praten we het wel verder uit in de rechtzaal bij de kantonrechter

Mvg van johnny

Factuur seponeren

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Alektum incasso

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Alektum incasso nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 053johnny