Klacht: onterechte vordering

op 13 april 2017 over Huurwoningen.nl in de categorie Websites - Woningen

vorig jaar heb ik mij aangemeld huurwoningen.nl. onder valse voorwenselen ben ik op deze site terecht gekomen. Er werd namelijk duidelijk aangegeven dat dit gratis was, echter na afronding bleek het een betaalde service te zijn. Ik heb me meteen via de klantenservice laten afmelden en mijn onvrede duidelijk kenbaar gemaakt. Echter kreeg ik toch een rekening die ik met onderbouwd schrijven heb geweigerd. Mijn klacht is op geen enkele wijze opgepakt en inmiddels is het overgedragen naar de deurwaarder, met hoog opgelopen kosten. Ook de deurwaarder (stop de deurwaarder) heb ik meermaals op de hoogte gesteld van het onterecht incasseren. Toch blijven ook zij mij bestoken met emails en vorderingen.

Ik wens 0.00 te betalen voor deze zogenaamde service waarvan ik nog geen seconde gebruik heb gemaakt. Verder wil ik zowel door huurwoningen.nl als stop de deurwaarder met rust worden gelaten. beide partijen zijn van mijn klacht op de hoogte

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Huurwoningen.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Huurwoningen.nl in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Huurwoningen.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Huurwoningen.nl

Heeft op 12 mei 2017 om 10:40 geantwoord

Beste lezer,

Deze klacht is enige tijd geleden door Huurwoningen.nl in behandeling genomen en opgelost. Wanneer u vragen heeft kunt u onze klantenservice elke werkdag telefonisch, per mail of via whats'app bereiken. We zullen u dan helpen en samen met zoeken naar een passende oplossing.

We wensen u een prettige dag!

Maaike
Huurwoningen.nl