Klacht: onterechte uitschrijving na invoer nieuw systeem bij woningbouw coorporatie.

op 27 april 2016 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bij bezoek aan het kantoor van de woningbouw vereniging werd ons meegedeeld dat we uitgeschreven waren. Wij zouden diverse emails hebben ontvangen over deze uitschrijving. Helaas zijn die naar een verkeerd email adres gestuurd ( godlieb.com ipv godlieb.nl). Ook zou er een brief zijn gestuurd. Deze hebben wij nooit gezien. Wij zijn huurder sinds 1 april 1981. Nu zouden wij alle opgebouwde jaren kwijt zijn. Volgens de bali medewerkster is er niets aan te doen, omdat het komt door een upgrade van de software. Dus als wij willen doorstromen naar een senioren woning staan we weer achter aan…

Gewenste Oplossing:

Herinschrijving met behoud van jaren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door godlieb
x