Klacht: Onterechte uitschrijving.

op 10 oktober 2017 over Woonnet rijnmond in de categorie Woningcorporaties

Geachte heer/mevrouw,
Kunt u aub mijn klacht in behandeling nemen.
Ik heb mijn woonpas 2 jaar geleden via de wooncorporatie laten activeren als woning zoekende vanaf toen gaat mis met mijn inschrijving.
Na een lange periode moesten alle leden van woonnet Rijnmond zich via de nieuwe systeem van woonnet Rijnmond inschrijven en €10 betalen .
Ik heb ieder jaar mijn inschrijving ge update en de recentelijke bank rekening nummer door gegeven maar de betaling lukt jullie niet ,het gaat fout via jullie systeem terwijl mijn saldo op mijn ing bank toereikend is .Ik de inschrijving is tot 2maal toe door de wooncorperatie nauwkeurig gedaan en door een maatschappelijk hulpverlener.Ik ben gedupeerd omdat ik mijn opbouw tijd aldoor kwijt raak.
Ik ben genoodzaakt te verhuizen omdat ik slachtoffer bent geworden van mijn buurman naam Renee van der Kuyp .
Ik wordt door hem geterroriseerd gepest en getreiterd ik ben nu onderbehandeling en gebruikt medicatie .
De inschrijving is belangrijk en mij. Opbouw van inschrijving ook .
Ik verzoek u vriendelijk mijn opbouw van inschrijving aan te passen.
Dat zou opweg kunnen helpen naar een veilige woonsituatie voor mij en gezin.
Bijvoorbaat dank !

Een oplossing :
Graag verzoek ik u een nieuwe inschrijving mijn bankrekening nummer is NL INGB0677798865.
Ter bewijs kan ik u de documenten van de ativering van mijn woonpas opsturen zodat u mijn opbouw inschrijving kan aan passen aub .
Bijvoorbaat Dank !.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Woonnet rijnmond

Reactie van de melder van de klacht Perla Ramdin

1 maand geleden - ik hoop zo gauw mogelijk van u te horen en rekening met mijn gezond zut houden ik kan u de recentelijke doters documenten opsturen . wat de situatie verergerd is dat de wooncorperatie geen bemiddeling bied .

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Woonnet rijnmond nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Perla Ramdin