Klacht: onterechte rekeningen

op 25 november 2016 over Cannock Chase Incasso in de categorie Incassobureaus

Ik krijg regelmatig rekeningen van Cannock Chase en heb al twee keer de situatie uitgelegd maar ze blijven rekeningen sturen. Niet alleen zijn ze blind, want lezen kunnen ze niet, maar ook zo stom als stront. Mijn situatie is heel simpel: ik krijg rekeningen van de (waterschaps) belasting op de camping waar ik zit maar dat wordt uiteraard direct met de camping eigenaar verrekent, want ik ben inwonend op zijn adres. Ik heb dus NIETS met de (waterschaps) belasting te doen. Dit heb ik ze al twee keer uitgelegd, slechts één keer een reactie ontvangen dat ze het door zouden geven aan hun opdrachtgever. Maar vervolgens komt er na verloop van tijd toch weer een rekening en ik ga ze het niet nog een keer uitleggen en betalen doe ik al helemaal niet!

Stoppen van deze onzin brieven en ik eis een schade vergoeding vanwege het onterecht sturen van aanmaningen, dwangbevelen en het beslag leggen op mijn rekening. Daarbij wil ik ook alle gemaakte kosten vergoed hebben, onder ander van de bank: beslag leggen kost MIJ 100 euro en er gaat weer beslag gelegd worden want er zijn alweer rekeningen gekomen van Cannock Chase. En ook die worden niet betaald en reageren doe ik al helemaal niet meer want dat is tijdverspilling. Ps, ik heb bewijzen in mijn mailbox van verstuurde berichten en slechts één ontvangen bericht.

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Cannock Chase Incasso

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Cannock Chase Incasso nog niet in behandeling is genomen.

4 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Cannock Chase Incasso in behandeling genomen

4 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Cannock Chase Incasso een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Cannock Chase Incasso

Heeft op 29 november 2016 om 12:42 geantwoord

Geachte heer, mevrouw,

Indien u bezwaar heeft of wilt maken tegen aanslagen en/of wettelijk vastgelegde verhogingen kunt u schriftelijk bezwaar maken. Alleen schriftelijke en gemotiveerde bezwaren kunnen door ons in behandeling genomen worden.

U kunt uw bezwaar indienen via:
teambelastingen@cannockchase.nl
Cannock Chase, t.a.v. Team Belastingen
Postbus 103, 6650 AC Druten

Vertrouwende u hiermede voldoende te hebben geïnformeerd
Cannock Chase

Heeft op 30 november 2016 om 02:03 geantwoord

Het staat duidelijk in de klacht: ik heb de situatie al 2 keer uitgelegd, maar ze blijven rekeningen sturen. Ze doen er dus NIETS aan om de problemen op te lossen. En ik heb ook geschreven dat ik NIET nog een keer de situatie ga uitleggen. Schriftelijk bezwaar indienen heb ik 2 keer gedaan, maar zonder resultaat. Ze zijn ONTERECHT met incasso's bezig. Dit soort bedrijven zou gesloten moeten worden, en het personeel moet in een kerker gegooid worden om daar weg te rotten!

Alle klachten die gemeld zijn door alexzw