Klacht: Onterechte payments

op 30 juli 2016 over docdata payments in de categorie Betalingsdiensten

Ik heb ooit me ingeschreven bij thuiswerk dat zou eenmalig 10 euro kosten maar iedere maand word er 10 euro 9.99 om precies te zijn van mijn rekening geschreven. Bij dat thuis werk krijg ik geen gehoor maar ik wil er per direct vanaf

Als ik mijn geld gewoon terug krijg voor iets betalen en er niks voor krijgen en dan ook.nog voorgelogen dat het eenmalig is vind ik niet kunnen.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar docdata payments over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door docdata payments in behandeling genomen

Bericht van

7 maanden geleden - Geachte mevrouw Peelen, Docdata Payments handelt het betalingsverkeer af voor een groot aantal webwinkels. Na het afhandelen van de betaling laten wij de webwinkel weten dat er betaald is en storten wij het geld op de bankrekening van de webwinkel. Wij leveren zelf de bestelde producten of diensten niet uit. Uit uw verhaal blijkt dat u een bestelling heeft geplaatst bij Centraal Bureau Thuiswerk B.V. of dat u hen heeft gemachtigd om periodiek geld van uw rekening af te schrijven. Als u het niet eens bent met het afgeschreven bedrag kunt u de webwinkel direct benaderen via; T: 0848-685986 E: administratie@thuiswerk.nl Het is mogelijk om uw gedane incasso betaling te storneren binnen een termijn van 56 dagen via uw bank. U kunt ook contact met uw bank opnemen voor het blokkeren van doorlopende machtigingen. Met vriendelijke groet, Docdata Payments

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat docdata payments een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

docdata payments

Heeft op 03 augustus 2016 om 08:34 geantwoord

Wij hebben de contactgegevens van de desbetreffende webshop naar de klant gestuurd zodat de machtiging bij hen opgezegd kan worden.

Alle klachten die gemeld zijn door Jacqueline peelen